quote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef MCfreggot het volgende:
Op deze ipod is het mogelijk om een internet verbinding te krijgen. Nu zit er nergens in de buurt iemand met draadloos internet. Kan ik net als met de iphone hem jailbreaken of iets anders doen om internet te ontvangen?
Tja, en deze 'kijk mij eens stoer zijn' reactie voegt geen punt toe aan je zeer lage IQ.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef MCfreggot het volgende:
er is nergens iemand in de buurt met draadloos internet. je kan wel dood leuk reageren met een smiley maar dat voegt weinig toe behalve een centimeter aan je digitale penis.
En ik voel me nu erg gekwetst. Jij bent zeker de stoere man thuis. Iemand die altijd in real life ook zo stoer is? Ik weet wat voor type het tegen mij heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, en deze 'kijk mij eens stoer zijn' reactie voegt geen punt toe aan je zeer lage IQ.
Je kan hem inderdaad net als de iPhone jailbreaken. Waarom dat zou helpen met het 'ontvangen'quote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef MCfreggot het volgende:
(...) Kan ik net als met de iphone hem jailbreaken of iets anders doen om internet te ontvangen?
Ja dat klopt. Ook IRL zou ik je vertellen dat je een domme lul met vingers bent. Zou ik ook doen als iemand vraagt hoe hij met zijn boot kan varen als er geen water is.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef MCfreggot het volgende:
[..]
En ik voel me nu erg gekwetst. Jij bent zeker de stoere man thuis. Iemand die altijd in real life zo stoer is? Ik weet wat voor type het tegen mij heeft.
Wat doe je als je trek hebt in cola maar er geen cola is? Dan koop je een fles cola. Wat doe je als je geen draadloos internet hebt? Dan koop je een draadloze router. De enige manier om toegang tot internet te krijgen op een iPod touch is via WiFi.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef MCfreggot het volgende:
dus jij weet of je een ipod touch kan jailbreaken en/of op een andere manier aan internet kan komen? Als dat zo is waarom geef je me dan geen antwoord?
beter ontvangst etc. Als ik naar school loop heb ik onderweg namelijk wel internet en dan ben ik nog geen 15 meter het huis uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef geelkuikentje het volgende:
TS denk nou na: er is geen draadloos internet bij je in de buurt. Waarom zou je ipod aanpassen dan in eens draadloos internet op leveren...
Hoe goed je ontvangst is wordt bepaald door de hardware.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef MCfreggot het volgende:
[..]
beter ontvangst etc. Als ik naar school loop heb ik onderweg namelijk wel internet en dan ben ik nog geen 15 meter het huis uit.
Ik zag btw wel een gast op youtube die met een jailbreak verbinding met zijn pc kon maken. Dacht misschien kan dat ook met je ipod want de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zijn er nou wérkelijk mensen die zó dom zijn.
Awh oke, in ieder geval bedanlt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe goed je ontvangst is wordt bepaald door de hardware.
Dat kan ja, maar je kan niet de internetverbinding van je PC delen naar je iPod. Maar doe niet zo moeilijk, koop gewoon een draadloze router voor ¤20quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef MCfreggot het volgende:
[..]
Ik zag btw wel een gast op youtube die met een jailbreak verbinding met zijn pc kon maken. Dacht misschien kan dat ook met je ipod want de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ja, had de verkeerde link gekopieerd.quote:
Ik ga de grap hier niet uitleggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef no1uknow het volgende:
Sitecom. Je kan nog beter je iPod Touch anaal inbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |