... DIT!!quote:The maximum number of incorrect login attempts has been reached. This account has been blocked for security reasons. Please apply for a new user name and password via the link 'Apply for user name and password' at the Studielink home page to solve this problem.
Dat ding werkte ook niet bij mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:14 schreef L0t.. het volgende:
Ja, heb er ook al problemen mee. Wilde me aanmelden bij studielink, staat er dat ik er al een account heb. Kan me niet herinneren maar oke, dan moet je je achternaam, geboortedatum en e-mailadres invoeren en dan zou je je inlogcode gewoon gemaild krijgen, herkennen ze m'n gegevens niet![]()
Moet ik zeker weer helemaal naar die domme helpdesk gaan bellen
Dat had ik meteen gedaan. Maar ik kreeg geen mail.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef mirved het volgende:
Kut site indd. Oud systeem werkte prima. Waarom is dit ingevoerd.
Maar je had ook gewoon na poging 2 kunnen kiezen "ik ben het wachtwoord vergeten" alleen even je achternaam + geboortedatum invoeren + email en je krijgt het op gestuurd. (of even je oude mailtjes checken)
www.studielink.nlquote:
Álsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik zit me net te bedenken he.. als iemand nou de gebruikersnaam van een ander weet, kan ie gewoon z'n hele account blokkeren door 4x een verkeerd wachtwoord in te vullen.!!
Wat een onzettend slecht systeem.
Hier heb ik ook last van.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef Registratiedienst het volgende:
Joh, volgens die Studielink heeft mijn universiteit mij weer niet kunnen verifieren bij de GBA. Complete onzin. Alsnog sturen die gasten mij een e-mail met de mededeling dat mijn instelling mij niet heeft kunnen verifieren, terwijl ik daar nota bene een andere studie volg.
Nog erger, bij de EUR moet je wachtwoord ook nog eens een speciaal karakter hebben (:, @, <,>,!,",£,$) terwijl dat bij zo ongeveer élke andere website juist verboden isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Smart_ass het volgende:
Bij studielink moet je wachtwoord geloof ik ook minstens één hoofdletter en minstens één cijfer hebben. Serieus, wie begint zijn wachtwoord nou met een hoofdletter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |