== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Gay Alert Gay Alertquote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sorry Christiaan![]()
![]()
Ik bedoelde het niet zo
quote:
Ja dat is de 2e keer vandaag al dat je sorry zegt, begint een beetje een gewoonte te worden hequote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sorry Christiaan![]()
![]()
Ik bedoelde het niet zo
Doe mij je MSN ook esquote:
Nou, mijn vorige TT werd afgekeurd omdat ie niet Twents was. Dus nou deed ik maar een Twents zinnetje die mn oma regelmatig zegt. Alleen volgens mij heb ik m niet goed getyptquote:
Aah ok, dan begrijp ik hem. Het zelfde als 'Wa hej te neul'n' dus?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, mijn vorige TT werd afgekeurd omdat ie niet Twents was. Dus nou deed ik maar een Twents zinnetje die mn oma regelmatig zegt. Alleen volgens mij heb ik m niet goed getypt
Joah, alleen dan andersquote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aah ok, dan begrijp ik hem. Het zelfde als 'Wa hej te neul'n' dus?
Dan is er volgens mij weinig verkeerd geschreven, maar ik ben ook geen dialectwonder.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, alleen dan anders
Mn oma verstaat regelmatig niet wat iemand zegt (ouderdomsdoofheid enzo), en dan vraagt ze aan iemand anders "Wazegenoe?!'
Gelukkigquote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan is er volgens mij weinig verkeerd geschreven, maar ik ben ook geen dialectwonder.
Jij ziet vrouwen als een stuk vlees!quote:
Grappemakerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen als een stuk vlees!
Ik geef echt om ze
Jij hebt heel ToF al ontmoet bijna..smeerkees!quote:
Hoezo?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Christiaan krijgt te weinig aandacht hier op school![]()
Marko wil wel zo lief zijn die aan jou te geven denk ikquote:
Hoogstens dat het IE moet zijn en niet equote:
Ik heb twee knopjes:quote:Op maandag 18 mei 2009 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Best geniaal trouwens. In mijn msnlijst staan de ToF'ers die ik heb onder het kopje "Fok!kers"
Al doende leert men.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef Samzz het volgende:
Maar sowieso slaat dat dialecttypen hier nergens op. Waarom iets willen doen wat je niet kunt
Dialect typen leer je niet door maar gewoon wat in een TT neer te pleurenquote:
komt goedquote:Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Marko wil wel zo lief zijn die aan jou te geven denk ik
Waarom?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef rulerofdeath het volgende:
jow leu
zometeen even slingers ophangen in de straat
Had ik jouw msn al?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Tukkers!!
al fluit ik al wel de hele tijd het nummer van Breda![]()
neequote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef Blawh het volgende:
Zo, weer wat eten achter de kiezen. Tijd voor
Doe me die eensquote:
Niks mis met de Veste, dikke!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Bob-B het volgende:
Welke teringdebiel heeft de banner in de OP aangepast?
Ja ik heb het over dat sippe plaatje van de Vesteik zag het wel.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:02 schreef Bob-B het volgende:
snel deze pagina vol maken, hoef ik de OP niet meer te zien
Jullie moeten es optiefen met dat domme geneuzel over FC Twente, ze fixen toch niets, dus lekker belangrijk.quote:
Waar zie jij de Veste dan? Ik zie m niet...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Bob-B het volgende:
Welke teringdebiel heeft de banner in de OP aangepast?
Ja ik heb het over dat sippe plaatje van de Vesteik zag het wel.
Niet gaan trollenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat de Veste er eigenlijk in? En Polman niet? Is Heracles dan niet Twents genoeg?
Sanquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat de Veste er eigenlijk in? En Polman niet? Is Heracles dan niet Twents genoeg?
Ik vind dat mijn paardenclublogo er ook wel in mag... ook kenmerkend voor Twente
twee users, één mod voor, we hebben een meerderheid!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Meer dan dat!! Ik ben het zeer met San eens!
Je wil haar gewoon playenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Meer dan dat!! Ik ben het zeer met San eens!
Ik vraag niet aan iedere meid de msn adressen. jij wel.quote:
Ja, maar hoe goed ken jij mij nou helemaalquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vraag niet aan iedere meid de msn adressen. jij wel.
dus hjb
![]()
Bedankt![]()
Waarom?quote:
Omdat ik dat wel leuk zou vinden, nog een (vrouwelijke) ToF-fer op msnquote:
3 pils bierzuiper? En ik deed nog rustig om niet als een aso over te komenquote:
Ik hoef niet zonodig mevrouw zoveel te zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik dat wel leuk zou vinden, nog een (vrouwelijke) ToF-fer op msn
Oeiiiii dikke diss richting player 2quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoef niet zonodig mevrouw zoveel te zijn
I knowquote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
3 pils bierzuiper? En ik deed nog rustig om niet als een aso over te komen
1-0quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoef niet zonodig mevrouw zoveel te zijn
Zeiken over Twente in een Twente topic?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jullie moeten es optiefen met dat domme geneuzel over FC Twente, ze fixen toch niets, dus lekker belangrijk.
quote:
Want zo ben ikquote:
Ik zie de diss niet, of ik ben gewoon te lompquote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oeiiiii dikke diss richting player 2
Nooitquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Want zo ben ik
Wanneer ga ik jou keertje inmaken met pool?
Oohja ik moet de vraag anders tellen he.quote:
Je kan het welquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oohja ik moet de vraag anders tellen he.
"Renate, wanneer ga jij mij eens inmaken met pool?"
Er zit geen Twente in FC Twentequote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zeiken over Twente in een Twente topic?
quote:
Ik hoop dat hij iets bedoelt als geen Tukkers in FC twentequote:
quote:
Wil je nog steeds m'n msnquote:
ik ben ooit ook voor jou gewaarschuwd hequote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
Doe het niet Renate, hij wil alles van iedereen
1-0quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben ooit ook voor jou gewaarschuwd he
Ja? Door wie? vertelquote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben ooit ook voor jou gewaarschuwd he
Door wie nietquote:
Dat zou ik niet begrijpen, ben toch een vrij aardig persoon al zeg ik het zelfquote:
Dat laatste deel is natuurlijk van essentieel belangquote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat zou ik niet begrijpen, ben toch een vrij aardig persoon al zeg ik het zelf
Jij hebt de Christiaan-feeling ook kunnen ervaren ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat laatste deel is natuurlijk van essentieel belang
Ik heb nog niks negatiefs gezegd!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jij hebt de Christiaan-feeling ook kunnen ervaren ja.
En ik was zo positief over je tegen Marko... zal ik vaker doen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef skippy22 het volgende:
Oh hoi cuegirlliehoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Dat je heel leuk gezellig wasquote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb nog niks negatiefs gezegd!
Wat heb je allemaal gezegd dan?
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hoi
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
NeeHaha wat een heerlijke spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
NeeGezellig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig!!Nou jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij bent de vrouwelijke player van ToF?
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef skippy22 het volgende:
Nou jaBlijkbaar welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Plaats nou een foto van je tetten Dat deed MM ook altijdquote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en ik zie net dat skippy totaal niet origineel is
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Plaats nou een foto van je tetten Dat deed MM ook altijd
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef skippy22 het volgende:
Plaats nou een foto van je tetten Dat deed MM ook altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Neuh neuh, gisteren zat je me te playen ik merkte het wel, maar dat lukt niet alleen met bier mevrouw!quote:
Ik had idd een wat lager uitgesneden shirtje aan moeten trekken .. mijn foutquote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Neuh neuh, gisteren zat je me te playen ik merkte het wel, maar dat lukt niet alleen met bier mevrouw!
Kon dat nog lager dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had idd een wat lager uitgesneden shirtje aan moeten trekken .. mijn fout
Absoluut!quote:
Het is onlangs vastgesteld dat ik een slet benquote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef skippy22 het volgende:
Ik wordt hier opgewonden van Tof chicks the next generation Nu nog sletteriger
Oh dan wil ik ook wel een keerquote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is onlangs vastgesteld dat ik een slet ben
Shit.. ik had hoer moeten zeggen..quote:
Dan was ik nu wel rijkquote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Shit.. ik had hoer moeten zeggen..
Note to zelf: je bent een hoer! geen slet.. een hoer!!!
Ik ben baas over eigen kut!quote:
Is ze lekker dan ?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou nou nou skippy béétje lief tegen Renate he
De vraag is of ik lekker ben.. je weet wel... zou je me neuken?quote:
Dan verdraai ik de vraag voor een antwoord ernaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is of ik lekker ben.. je weet wel... zou je me neuken?
Al zou ik hier antwoord op geven, dan heb je nog steeds niet skippy's vraag beantwoordquote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dan verdraai ik de vraag voor een antwoord erna
Zou je willen dat ik jou neuk? Zó
Het moet bij mij van 2 kanten komen anders kan ik er niet goed op reagerenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al zou ik hier antwoord op geven, dan heb je nog steeds niet skippy's vraag beantwoord
Je bent wel een losbandige sloeriequote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al zou ik hier antwoord op geven, dan heb je nog steeds niet skippy's vraag beantwoord
Valt wel mee, ik lig graag vastgebondenquote:
Geef dan wat specs Cup maat e.dquote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Het moet bij mij van 2 kanten komen anders kan ik er niet goed op reageren
Jaaaaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik lig graag vastgebonden
Hij is jouw sletje?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
hee skip
je gaat toch niet vreemd ofwel?
mangs geil, mangs nichquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar skip is mijn kangaroetje
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik heb een sandwich kippetje gevonden rulertjequote:Op maandag 18 mei 2009 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
hee skip
je gaat toch niet vreemd ofwel?
welke kippetjes?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb een sandwich kippetje gevonden rulertje
geil tochquote:
je wilt niet wetenquote:
Kom maar op met die detailsquote:
die zijn te sappigquote:
Dat kan niet!quote:
ooh, jawel. skippy met z'n natte anus. ik voel d'r niets meer vanquote:
Gewoon af en toe een handdoek erin proppenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ooh, jawel. skippy met z'n natte anus. ik voel d'r niets meer van
alsof ik dit topic terug ga lezenquote:
Lekker strak ben je ook niet meerquote:Op maandag 18 mei 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ooh, jawel. skippy met z'n natte anus. ik voel d'r niets meer van
Ze poste net nog schelequote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alsof ik dit topic terug ga lezen
komt omdat ik teveel sportquote:
cuegirllie?quote:
neuk slaap zequote:
quote:
sandwich ben je er toch 2 voor nodig?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, nog eenen een
hoort er ook nog bij
Nee Jij wel dan ?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet teveel geloven skip![]()
ga je nog naar de hoeve?
quote:
Skip en jijquote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sandwich ben je er toch 2 voor nodig?
Skippy-----Cuegirlie---Rulertjeofgothicquote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sandwich ben je er toch 2 voor nodig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foeiLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Skippy-----Cuegirlie---Rulertjeofgothic
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kinky hoor Ik heb het niet zo met boeren in een tent En dan ook nog eens evenementenbier in een plastic glasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foei
ja ik ben zo'n boerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kinky hoor Ik heb het niet zo met boeren in een tent En dan ook nog eens evenementenbier in een plastic glas
Ja na 20 glazenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja ik ben zo'n boer
en daar ben je na een paar biertjes wel overheen
ik heb trouwens wel het idee dat er gaten in die bekers gemaakt wordt
nee, zowat vanaf het 1e glasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja na 20 glazenDat komt omdat onderweg de helft eruit valt
jaloers?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een geplayer hier zeg. Je leest niks anders
ik heb nooit 'n knal veur de kop hadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef skippy22 het volgende:
Ik weet de laaste keer in de hoeve nog maar al te goed IE SMEERTOETN IK ZAL OE ENS AAN DE BEK HOUWEN Maar ja ik was sneller
Walgelijk hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een geplayer hier zeg. Je leest niks anders
quote:
meer zoietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Skippy-------Guitarist-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Rulertjeofgothic
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nooit 'n knal veur de kop had
wat?quote:
neequote:
nou, dan moet je nog een keer slaan, want ik heb er niet genoeg aan overgehoudenquote:
quote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik heb gewoon meerdere lovers
allangquote:
Dat kan ook niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, dan moet je nog een keer slaan, want ik heb er niet genoeg aan overgehouden
gewoon een hoop bochten in leggen, dan is ie altijd te kortquote:
hoezo?quote:
dat dacht ikquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
nee, ik heb het in de gaten. ik snap d'r nog niets vanquote:
doot henig anquote:
hardstikkequote:
morgen en overmorgen vrij hequote:
vast niet vroegquote:
ik ga ook slapenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
11 uur beginnen vandaag
zo maar lekker slapen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh grapje. Ik was aan het F5-en op de vorige pagina
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik ga nu maar slapen. Morgen om 12 uur weer aan t werk
thnxquote:
quote:
zulke gave nummersquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog niet echt![]()
Maar komt nog wel![]()
en wat zijn jouw plannen?
8 tot 5?? niet half 5? ik welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]niet aan het werk? tsss
Ik moet van 8 tot 17:00.
En vanavond weer voetbaltrainingkerel sportief zijn olé
Mhoa misschien tot kwart voor 5, als we even klagen dat het al zo laat isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
8 tot 5?? niet half 5? ik wel
en daarna naar de kapper
Paars al eens gehad, maar wordt snel vaal enzo. Maar dit keer alleen knippen, over 2 weken weer vervenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa misschien tot kwart voor 5, als we even klagen dat het al zo laat is
Wat gaat het worden, knalpaars?
Daar heb ik (nog) geen last vanquote:
Is mooierquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:53 schreef Blawh het volgende:
Waarom verven dan? Kun je 30 bier voor kopen in de kroeg.
quote:
Dat betekent niet dat je het uiterlijk maar moet verkwanselenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dacht dat voor jou het innerlijk belangrijker is.
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Paars al eens gehad, maar wordt snel vaal enzo. Maar dit keer alleen knippen, over 2 weken weer verven
Hypocriet hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dacht dat voor jou het innerlijk belangrijker is.
Ik en blondquote:
Of probeer je gewoon alle kleuren van de regenboog ?quote:
Gewoon netjes je haar wassen en een beetje in model brangen noem ik niet verkwanselen van je uiterlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je het uiterlijk maar moet verkwanselen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Of probeer je gewoon alle kleuren van de regenboog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |