Moet je niet onderuit gaan met je motor..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat weet ik nou ook, anders waren ze vast niet zo teringduur.. verdomme 2 tientjes voor een simpel raamopenduw-dingetje
Ga dan rond 16.45 gewoon naar huis?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef Olment het volgende:
ff vraagje tussendoor.
Ik moet tussen 8 en half 9 op mijn stage zijn. ben er meestal tussen kwart over 8 en 10 voor half 9. We moeten 8 uur werken op een dag. Ik blijf zo'n beetje elke dag tot 5 uur.
zal ik gaan mierenneuken over die 10-15 min die ik elke dag meer maak of gewoon zo laten?
Je kan ook gewoon op vrijdag dan iets eerder naar huis gaan. 4x 10 minuten is toch wel lekker 40 min eerder naar huis op de laatste dagquote:Op maandag 18 mei 2009 16:24 schreef Olment het volgende:
ff vraagje tussendoor.
Ik moet tussen 8 en half 9 op mijn stage zijn. ben er meestal tussen kwart over 8 en 10 voor half 9. We moeten 8 uur werken op een dag. Ik blijf zo'n beetje elke dag tot 5 uur.
zal ik gaan mierenneuken over die 10-15 min die ik elke dag meer maak of gewoon zo laten?
heb ook slechte ervaringen met grind in een bocht,, ben dr met de auto ook keertje op uitgeschoven. kwam in een beekje terecht (die langs weilanden). 3.5k schade gemaakt =) gelukkig al-risk verzekerdquote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je niet onderuit gaan met je motor..
Ram-aircover, 42 dollar. (Simpel plastic afdekkapje)
Koppelingsdeksel, 115 dollar![]()
Linker onderkuip, 280 euro![]()
Linker zijkuip, 272 euro![]()
![]()
Bij die ram-aircover is een bevestigingspuntje afgebroken, zit nu met een tiewrap vast maar die moet ik wel nieuw kopen dus.
Koppelingsdeksel een paar lichte krasjes, voor 100+ euro probeer ik 't zelf wel bij te werken.
Onderkuip wat lichte gras-krasjes.. voor dat geld leer ik er wel mee leven
Zijkuip is een hapje uit + een barstje in + een bevestigingspunt vernaaid.. het is wel rijdbaar zo maar ik wil die wel vervangen. Marktplaats + ebay in de gaten houden en dan kijken of ik er 1 2e-hands voor nog steeds teveel geld kan scoren.
Leuk, dat grind in de bocht. Kon 'm gelukkig nog houden in eerste intantie maar de bocht haalde ik niet meer helemaal
.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef GlowMouse het volgende:
ff vraagje tussendoor.
Het topic heet nu een aantal maanden School en Stage SC, maar we hebben gezien dat er op MoBlo na weinig scholieren bij zijn gekomen. We willen de topictitel daarom best terugveranderen naar Stage SC, onder de voorwaarde dat scholieren ook gewoon welkom zijn. Kan iedereen zich hierin vinden?
Gaan we de discussie nu hier weer opnieuw voeren?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef GlowMouse het volgende:
ff vraagje tussendoor.
Het topic heet nu een aantal maanden School en Stage SC, maar we hebben gezien dat er op MoBlo na weinig scholieren bij zijn gekomen. We willen de topictitel daarom best terugveranderen naar Stage SC, onder de voorwaarde dat scholieren ook gewoon welkom zijn. Kan iedereen zich hierin vinden?
Jij staat niet in de OP dus ik wist niet of jij stage looptquote:
Hoiquote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef Olment het volgende:
isdatzo, ben je geen officiele mod van school en studie?
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef GlowMouse het volgende:
ff vraagje tussendoor.
Ik niet, allrisk kost me 226 euro per maand. Dat wil ik wel doen, maar dan wil ik wel een winterstop-regeling. Ik voel er weinig voor om 5 maanden 200+ neer te leggen aan verzekering terwijl ik dan toch niet rijdquote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
heb ook slechte ervaringen met grind in een bocht,, ben dr met de auto ook keertje op uitgeschoven. kwam in een beekje terecht (die langs weilanden). 3.5k schade gemaakt =) gelukkig al-risk verzekerd
Neequote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef Olment het volgende:
isdatzo, ben je geen officiele mod van school en studie?
Stage dus, maar what does it matter?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij staat niet in de OP dus ik wist niet of jij stage loopt
je stond al niet in het lijstje van mods bij de indexpaginaquote:
Ik zeg doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef GlowMouse het volgende:
ff vraagje tussendoor.
Anders was ik je vergeten te noemenquote:
Niet bij SES neequote:Op maandag 18 mei 2009 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
je stond al niet in het lijstje van mods bij de indexpagina
Euh, zoiets jaquote:mja,, tis hier zo gezellig dat je het niet kan laten langs te komen xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |