Goedemiddag dames en heren!Op een brakke zondag besloot ik om met 3 vrienden naar de MustSee in Groningen te gaan. We hadden de keuze tussen Angels & Demons en X-Men Origins: Wolverine (de rest van de films had ik al gezien

)
Aangezien ik de X-Men reeks echt tof vind (qua films dan, ben niet gek op de strips) heb ik gekozen voor Wolverine!
Ondersteunend beeldmateriaal:![]()
Ik had van tevoren geen verwachting van de film, alleen dat er lekker veel actie in voor komt. Dat van de actie daar is het ook helemaal goed meegekomen. De film zit vol met bloederige gevechten en vette special effects, heel tof gedaan. De rustige scenes worden regelmatig afgewisseld met gevechtsscenes, soms zo vaak dat je iets hebt van: huh ALWEER?
Het verhaal vond ik zelf echt tof, aangezien ik niet precies wist hoe Wolverine in weze is "ontstaan". Het hele verhaal van Wolverine wordt in de film van top tot teen verteld dus het is zeker geen oppervlakkige film. Uiteraard is er een hardstikke open eind aan het einde van de film aangezien dit "the beginning of" is

Maar wie de andere X-Men films heeft gezien weet wel hoe het uiteindelijk verloopt met Wolverine.
Oke genoeg lulverhaal! Samenvatting!
+ Tof verhaal, zowel voor X-Men fans als voor mensen als voor mensen die nog geen een x-men film heeft gezien
+ Goede acteurs! Vooral de broer van Wolverine (Liev Schreiber) vond ik erg cool
+ Vette actiescenes
- Soms een beetje vaag voor mensen die weinig voorkennis hebben van de X-Men
- Bij sommige dialogen was het wel een beetje gespeeld (meer de schuld van de regisseur dan van de acteurs)
Dit is mijn eerste review hier, hope u like it!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.