Rond de 1600?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
Domme vraag, want ik heb geen verstand van geld en salarissen: als je 2350 bruto verdient, hoeveel wordt dat dan nettto?
Ik zat vroeger om 0800 in de trein met een blik bier een een patatje. (na een nachtdienst)quote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zijn nog vreemdere passagiers in het OV te vinden (mezelf incluis).
Ik heb ooit in een bus mijn gehele lunch genuttigd, twee puntbroodjes en een vis. Om het nog completer te maken: ik had geen broodmesje bij me.
De trein is niet zo erg, daar geldt geen eet- en drinkverbod.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat vroeger om 0800 in de trein met een blik bier een een patatje. (na een nachtdienst)
Jeejquote:
Dat is niet stoer.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is stoerder om dat verbod in de tram, bus of metro te overtreden.
Een eet- drinkverbod in een deel van het OV? Dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trein is niet zo erg, daar geldt geen eet- en drinkverbod.
Het is stoerder om dat verbod in de tram, bus of metro te overtreden.
Laatst mocht ik mijn patatbakje weggooien omdat een metrobestuurder me betrapt had.
Waarom zou je ook het OV nemen als je ook per parachute ergens kan komenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een eet- drinkverbod in een deel van het OV? Dat wist ik niet eens.
D'r hangen overal stickers enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een eet- drinkverbod in een deel van het OV? Dat wist ik niet eens.
Ik wil 'm ook!!!!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
jaaaa ik wil hebben! niet beledigend bedoeld voor de vegetariers hier![]()
Die sla ik over als je het niet erg vindquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook!!!!!!!!![]()
Net zo'n goede tekst voor op een t-shirt als:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet het erg goed bij een eerste bezoek aan de ouders van een vriendin.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die sla ik over als je het niet erg vind
Die zou ik dan toch weer niet kopenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms moet er een wonder gebeuren als iemand wordt betrapt.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
D'r hangen overal stickers enzo![]()
Verboden om
- mobiel te bellen
- muziek op te hebben (headset)
- ijs/patat eten
- drinken
Geen hond die zich er aan houdt trouwens![]()
HT heeft foto's en gaat die plaatsen. Geduld dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie was nou eigenlijk die mysteruy guest zaterdag?
Nouja, op het: ik ga nu eten, ik ga slapen, ik ga werken, ik ga sporten etc. na valt het wel mee toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alhoewel ik hier wel eens het idee heb dat de akq sc als twitter gebruikt wordt
Ik heb 'm.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die zou ik dan toch weer niet kopen
Mehehe ja daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alhoewel ik hier wel eens het idee heb dat de akq sc als twitter gebruikt wordt
Draagvlakberekening aanvragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:27 schreef wyccie het volgende:
Nou, door mijn studieschulden moet ik, als ik werk heb, nog wel even op een houtje bijten.![]()
Ongeveer 1/3 van je salaris zie je niet weer terug, dus 2/3 x 2350 = ¤1566quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
Domme vraag, want ik heb geen verstand van geld en salarissen: als je 2350 bruto verdient, hoeveel wordt dat dan nettto?
PUN ALERT:quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mehehe ja daar heb je wel gelijk inEn hier heb ik al nauwelijks de neiging om te vertellen wat ik ga doen
Dus laat Twitter dan maar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |