quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef MaJo het volgende:
en kreeg een gruwelijke hoestbui inclusief kokhalzen waardoor de hele bus naar me zat te staren![]()
![]()
Ja, dat ga ik ook doen. Maar dan is het dus ook echt alleen maar ter verantwoording naar mijn zusje toe, dat is wel erg.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef Etcetera het volgende:
En als je nou nog wat doet dan?
Schaamde me doodquote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is zo kut, hè. Datzelfde had een klasgenote van me toen we examen Duits hadden.
Goed dat Red je opgevangen heeft.
Je noemt ons SOGgers, in plaats van SC 'ers en dat viel me in tweede instantie pas op. Dat zegt wel heel veel.quote:
Gewoon negeren.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Schaamde me doodhet vervelende is ook dat je weet dat anderen het irritant vinden en je geirriteerd aan zitten te staren. Volgens mij wordt het daar alleen maar erger van
quote:
Ik doe soms dingen omdat m'n moeder dramtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook doen. Maar dan is het dus ook echt alleen maar ter verantwoording naar mijn zusje toe, dat is wel erg.![]()
Morgen ga ik écht écht écht wat doen (dat is de echo van twee weken geleden).
Ik SOG niet dus ik ben niet lief?quote:
Da's gemeen.quote:
Ik vind het zelf nooit erg als iemand dat overkomt, omdat ik weet hoe verschrikkelijk dat is. Je doet eht toch niet expres.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
Schaamde me doodhet vervelende is ook dat je weet dat anderen het irritant vinden en je geirriteerd aan zitten te staren. Volgens mij wordt het daar alleen maar erger van
Ik kan het ook welquote:
Gemeen? Gemeen!? Ik heb het 2 jaar geleden wel gezegd en damn daar heb ik nu spijt vanquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:
en als ik het dan gedaan heb, ben ik best blij dat ik het wel gedaan heb
Zouden zulke mannen daar wel een succes mee hebben?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Komt er net een oude dikke vent naar me toe die vraagt of ik met hem wil neuken. Ik heb gezegd dat ie dood mocht gaan
Sterkte voor jou en je vader.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gemeen? Gemeen!? Ik heb het 2 jaar geleden wel gezegd en damn daar heb ik nu spijt van
Wel goed vasthouden dan he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |