* Zwaait terugquote:
Wil je nog een biertje?quote:
Dit vrolijkt MaJo vast ook op.quote:
Van één kant kun je het eigenlijk wel als een compliment zien.quote:
Dat gevoel ken ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net de slappe lag om het tuperwarebakje van Nem/ wyccie.![]()
Maar als je het dan uitlegt aan degene die naast je zit is het lang zo grappig niet.
![]()
quote:
Lekkerquote:
Theetje, ik drink niet door de weeksquote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net de slappe lag om het tuperwarebakje van Nem/ wyccie.![]()
Maar als je het dan uitlegt aan degene die naast je zit is het lang zo grappig niet.
![]()
Ook niet na die opmerking van MaJo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Theetje, ik drink niet door de weeks
Je weet niet hoe blij je me maakt.quote:
Pics?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik wordt ook altijd vrolijk van lekkere studentes van ronde de 20
Ik spaar zoiets op tot het weekendquote:
Wie nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik wordt ook altijd vrolijk van lekkere studentes van ronde de 20
Joh!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan mijn voordeel. Mijn weekend valt soms ook op een maandag en dinsdag.quote:
We zijn in vorm vandaag.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]nee, ik heb genoeg van het leren!
Man wat gaat het hier hard
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=86093&sid=a5b681bc2542d4c3aa9148ff6a8e1576quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
en "ronde de 20"
Ik weet niet wat het is
Checkquote:
Gelukkig! Goed om te horen, en geniet van je rust!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
was alleen niet echt gezellig volgens mij
nu onderweg naar wijk waar ik lekker in bad ga en dan grey's kijken en slapen tot 4 uur 's middags
goed om te horen van je papsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
nu onderweg naar wijk waar ik lekker in bad ga en dan grey's kijken en slapen tot 4 uur 's middags
Je was sowieso niet alleen in deze hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer alleen ben met dit soort dingen.
En ik wacht geduldig op de pics.![]()
Rogerquote:
Ik ga eerst een uurtje plat, dan kijk wel evenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer alleen ben met dit soort dingen.
En ik wacht geduldig op de pics.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaagquote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe blij je me maakt.![]()
![]()
Maar nu wel.![]()
Dat klinkt als een goed planquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
Fijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
met paps gaat het weer een stuk beter
Ok. Wacht, uitquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga eerst een uurtje plat, dan kijk wel even
quote:
Het is een vrouwquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan
En morgen die knakker bellen he?
Omdat jullie stom zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh... MaJo waarom zijn Nem en ik niet lief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |