Smakelijk!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus daar zit 'm de kneep. Weet je wat jij moet doen? Lekker je paps opzoeken, morgen je coordinator aan zijn jas trekken en mij vanavond even bellen
OMFG, en dat precies nu. Die man zal niet hebben geweten wat m overkwam met jouw antwoordquote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Komt er net een oude dikke vent naar me toe die vraagt of ik met hem wil neuken. Ik heb gezegd dat ie dood mocht gaan
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehehe een aandachtsconcurrentiestrijd met de oppas van je kleine broertje
Zat studenten die daar ook zo tegenop zien. Heb je die sog-berichten hier wel eens gezien? Soempie was aan het bubbelen en ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik het allemaal niet trek. Snap echt niet hoe anderen dit allemaal volhouden. 2 essays, 2 tentamens en een opdracht binnen 3 weken. Waarom kan ik dat niet net als normale studenten? Ik heb genoeg van dit kutgevoel en wil gewoon net als anderen zijn
Waar ben je dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Komt er net een oude dikke vent naar me toe die vraagt of ik met hem wil neuken. Ik heb gezegd dat ie dood mocht gaan
Guilty as hellquote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zat studenten die daar ook zo tegenop zien. Heb je die sog-berichten hier wel eens gezien? Soempie was aan het bubbelen en ik ook.Etcie kijkt meer tv-series dan dat ze een boek openslaat.
![]()
Zelfs TM heeft gewogd.![]()
En jij doet naast het studeren ook nog 1001 dingen, dus zo raar is het niet dat je het niet meer aankunt. Probeer nou eerst maar eens een regelmaat op te bouwen. Bepaalde dagen reserveren voor studie, en je aan een x aantal dagen vasthouden voor werk en dus niet toch gaan werken als je eigenlijk een essay moet schrijven.
Maar voor vanavond inderdaad even lekker niks doen (maar dus ook wel op tijd gaan slapen).
Voor een afstudeerscriptie vind ik dat nooit zo'n probleem.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
LB doet al 3 jaar over 1 scriptie
What's for dinner?
Voor sommigen vier jaar, voor anderen duurt het ruim twee keer zo lang.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Guilty as hellSOG voor je leven, je studententijd duurt maar even relatief gezien dan
![]()
Ik heb op het moment 2 readers die ik nog voor die essays mag gebruiken. En ik heb verder wel studieboeken maar ik doe er geen fuck meer mee, ze zijn vooral nog van m'n Nederlands studie toen ik boeken wel kochtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor sommigen vier jaar, voor anderen duurt het ruim twee keer zo lang.![]()
Vroeg me zelfs af of jij wel echte studieboeken hebt, of dat je readers/manuals hebt.
Yesquote:Op maandag 18 mei 2009 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij nou morgen ook vrij?
En wtf is M&O eigenlijk?
Donna is cool.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu trouwens That 70s Show te marathonnen
Hyde is zenquote:
Ik weet zo ook wel dat ik aan het soggen ben, hoef je er niet in te wrijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: de dagcijfers zijn er weer. Dagcijfers #182
Was op utrecht CS. Heb daar de bus genomen naar het ziekenhuis en kreeg een gruwelijke hoestbui inclusief kokhalzen waardoor de hele bus naar me zat te starenquote:
En als je nou nog wat doet dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet zo ook wel dat ik aan het soggen ben, hoef je er niet in te wrijven.![]()
Ik ga zo mijn telefoon maar uitzetten voordat mijn zusje me opbelt om te controleren of ik vandaag gestudeerd heb. Had het haar nog zo beloofd.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was op utrecht CS. Heb daar de bus genomen naar het ziekenhuis en kreeg een gruwelijke hoestbui inclusief kokhalzen waardoor de hele bus naar me zat te staren![]()
maar snel uitgestapt en guess wie ik tegenkwam? Red
hij heeft me een beetje opgevrolijkt
Dat zal wel het equivalent van Economie zijn? Lijken me kutvakken.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
M&O is managment en organisatie, dat bieden ze niet aan bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |