We zijn in vorm vandaag.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]nee, ik heb genoeg van het leren!
Man wat gaat het hier hard
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=86093&sid=a5b681bc2542d4c3aa9148ff6a8e1576quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
en "ronde de 20"
Ik weet niet wat het is
Checkquote:
Gelukkig! Goed om te horen, en geniet van je rust!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
was alleen niet echt gezellig volgens mij
nu onderweg naar wijk waar ik lekker in bad ga en dan grey's kijken en slapen tot 4 uur 's middags
goed om te horen van je papsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
nu onderweg naar wijk waar ik lekker in bad ga en dan grey's kijken en slapen tot 4 uur 's middags
Je was sowieso niet alleen in deze hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer alleen ben met dit soort dingen.
En ik wacht geduldig op de pics.![]()
Rogerquote:
Ik ga eerst een uurtje plat, dan kijk wel evenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer alleen ben met dit soort dingen.
En ik wacht geduldig op de pics.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaagquote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe blij je me maakt.![]()
![]()
Maar nu wel.![]()
Dat klinkt als een goed planquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
Fijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
met paps gaat het weer een stuk beter
Ok. Wacht, uitquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga eerst een uurtje plat, dan kijk wel even
quote:
Het is een vrouwquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan
En morgen die knakker bellen he?
Omdat jullie stom zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh... MaJo waarom zijn Nem en ik niet lief?
Dat PS even de vorige topics gaat lezen.quote:
Wordt ie vanavond ook uitgezonden dan? Ik heb hem gedownload dus niet spoileren hequote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fijn
Ennnn ik ga ook Grey's kijken, seizoensfinale vanavond en de trailer beloofde veel![]()
Dus daar kan je het straks wel met mij over hebben
Ahquote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat PS even de vorige topics gaat lezen.
Sorryquote:
Nou...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wordt ie vanavond ook uitgezonden dan? Ik heb hem gedownload dus niet spoileren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry
het woord lief dekt de lading niet van hoe ik over jullie denk
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt?
Spannend zeg!It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou...Ook niet in spoilertags gaarne want die kan ik gewoon lezen op mijn mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:
Ik geloof ook niet dat dat nog hoeftquote:
Fuck.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook niet in spoilertags gaarne want die kan ik gewoon lezen op mijn mobiel
Maakt weinig indruk aangezien ik dus zag wat er stondquote:
Is best kut want op die manier dus wel eens spoilers gelezenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is best kut want op die manier dus wel eens spoilers gelezen
D'r is ergens in GC geloof ik een topic waar je het kunt aanvragenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef DiabloSam het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik een .gif bestandje geschikt krijg om als avatar te gebruiken? Thank you!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
![]()
Gelukkig post Etcie geen spoilers meer over NCIS.
Als je maar alleen aan je zelf denkt en niet aan andere zaken.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond ook een aflevering NCIS bekijkenen ook maar weer eens verder met HIMYM
wordt dus toch nog een drukke avond
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond ook een aflevering NCIS bekijken![]()
Morgen de laatste HIMYM van dit seizoenquote:en ook maar weer eens verder met HIMYMwordt dus toch nog een drukke avond
![]()
zoveel tijd heb ik niet dus heb als voordeel dat ik voorlopig nog wat afleveringen tegoed hebquote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Morgen de laatste HIMYM van dit seizoen
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar alleen aan je zelf denkt en niet aan andere zaken.
Goed zo!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen
wil eigenlijk nu in de bus nog even studeren maar stel het lekker nog even uit![]()
He Yuriquote:
Abo bij kpn met internet abo voor 10 euro in de maand. Onbeperkt internettenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Zeg MaJo, wat voor telefoon + abo heb jij eigenlijkOmdat je kunt internetten enzo
Wilco, ik ga mijn best doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
Moeten jullie wel doorposten anders verveel ik me
Que ?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kort haar bij Izzy is veel minder mooi
volgens mij ben ik hier bijna de enige die geen internet op zn mobiel heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Abo bij kpn met internet abo voor 10 euro in de maand. Onbeperkt internettenheb een samsung touchwiz als mobiel
Toemaar nu weer op cruise vakantiequote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm, heb ik jullie al verteld dat ik een reisje op een fregat mag maken?
quote:
1 dag maar dit keer. Had een discussie met een marine collega over de beste blauwe hap binnen Defensie. Ik mag dus deze maand een dag mee op een fregat om die te proeven.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar nu weer op cruise vakantie
Da's niet duurquote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Abo bij kpn met internet abo voor 10 euro in de maand. Onbeperkt internettenheb een samsung touchwiz als mobiel
Bis! Bis!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet duur![]()
RAAAAAAAAAAAAAAG ZIGGGGOOOO GA DOOOOODZo dat lucht op
Nee alsjeblieft niet dan kan ik weer naar beneden lopen om de modem en de router te resettenquote:
Wel goed voor het gemiddelde qua vloekwoorden in het topic!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet dan kan ik weer naar beneden lopen om de modem en de router te resetten
Ik ook niet hoor, heb net alleen toegang via wlan ingesteldquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier bijna de enige die geen internet op zn mobiel heeft
Game on!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
En dat is iets om trots op te zijn![]()
![]()
Dit was toch nog vrij netjesOp de doodsverwensing na, maar ziggo is geen persoon
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag
Lijken mij puike eigenschappenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Soempie het volgende:
Degene die efficient, rustig en kritisch is. Wat een kutspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |