't Zit 'm echt niet mee he?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
hoor net dat mijn vader vannacht een bloeding heeft gehadhechtingen hadden losgelaten
voelt zich dus flink beroerd. Ga nu naar hem toe, hopelijk kan ik hem wat opvrolijken
zit er echt even doorheen. Alles vliegt me aan en mijn kop zit weer veel te vol. En dan ook nog zulk nieuws
Wat staat er morgen op het programma?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Nesle het volgende:
Eindelijk uit die gymzaal
Ik ben hartstikke gaarM&O ging eerste 1.5 uur superlekker, kon erg veel berekenen en uitleggen, daarna kwam een kutopdracht over aandelen en daar ben ik altijd al zwak in geweest dus dat was lichtelijk faal... achja.
En Nederlands vond ik pittig
![]()
M&O is sowieso gelukt maar voor NL moet ik een 4,7 en met nakijken net dacht ik niet van: jep jep die is binnen..
Mijn ouders verwennen me trouwens echt heel ergMijn vader had vanochtend american breakfast gemaakt en hij gaat vanavond weer koken wat mn zus en ik willen eten.
Lijkt me wel ja, meestal veel bronopgaven en dat ligt me welquote:
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, al 2,5 weekquote:Op maandag 18 mei 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah...... het zit jou en je vader niet meeLigt hij nu weer in het ziekenhuis dan?
Dat je er uberhaupt nog over piekert dan GEEN rustavond in te lassen. De boel de boel laten, zou ik zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, al 2,5 week
zit er echt zwaar doorheen. Moet nog zoveel doen maar ben helemaal op. Misschien toch maar een rustavond inlassen
Ja maar ik moet echt zoveel doen en anders red ik dit jaar nietquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt nog over piekert dan GEEN rustavond in te lassen. De boel de boel laten, zou ik zeggen
Dat weet ik. Maar dan maakt één avond dus ook niet uit. Zeker niet als je je zo kut voelt en het tóch niet werkt. Kun je beter even een beetje tot rust komen. En zoveel mogelijk nevenactiviteiten op de lange baan schuiven of uitbesteden. Je moet nog 2-3 weken. Lijkt me dat dat het belangrijkste is.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
Ja maar ik moet echt zoveel doen en anders red ik dit jaar niet
Dat zou ik absoluut doenquote:morgen maar even contact opnemen met de studieadviseur of ik uitstel kan krijgen. Dat zou me enorm veel rust geven.
Rustavondquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, al 2,5 week
zit er echt zwaar doorheen. Moet nog zoveel doen maar ben helemaal op. Misschien toch maar een rustavond inlassen
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Rustavond![]()
Er zijn nou eenmaal dingen die voorgaan... en als je een goeie studieadviseur hebt snapt die dat ook.
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Komt er net een oude dikke vent naar me toe die vraagt of ik met hem wil neuken. Ik heb gezegd dat ie dood mocht gaan
Dus daar zit 'm de kneep. Weet je wat jij moet doen? Lekker je paps opzoeken, morgen je coordinator aan zijn jas trekken en mij vanavond even bellenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik het allemaal niet trek. Snap echt niet hoe anderen dit allemaal volhouden. 2 essays, 2 tentamens en een opdracht binnen 3 weken. Waarom kan ik dat niet net als normale studenten? Ik heb genoeg van dit kutgevoel en wil gewoon net als anderen zijn
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Komt er net een oude dikke vent naar me toe die vraagt of ik met hem wil neuken. Ik heb gezegd dat ie dood mocht gaan
Eerst knietje, dan kun je gemakkelijker bij het strottenhoofdquote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Of anders een klap op zijn strottenhoofd. Doet ook wonderen.
Vermoeien? Never.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ik zal jullie niet verder vermoeien met mijn depressieve gedachten. Ik ga maar even naar mijn studieboek staren
Heb jij KM gehad of ben je op straat opgegroeid?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Of anders een klap op zijn strottenhoofd. Doet ook wonderen.
Beiden.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:08 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Heb jij KM gehad of ben je op straat opgegroeid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |