Welnee, Hertog Jan, gevolgd door Jupiler, gevolgd door Brandquote:
Pics?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef Pollock het volgende:
[..]
Lul niet, ik ken genoeg slijterijen die Grolsch verkopen in Zuid-Afrika
Dan is het een terechte klacht.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef Fip het volgende:
[..]
Welnee, Hertog Jan, gevolgd door Jupiler, gevolgd door BrandEn een Belgisch speciaalbiertje gaat er ook wel in op z'n tijd.
Toen nam niemand je meer serieusquote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die Grolsch drinken zijn altijd van die metalboeren.
Heineken = win.
Of nog beter, Pilsner Urquell.
Win zegt ie, scheer je weg met dat slotwater wat jij bier noemtquote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Heineken = win.
Dat is de enige top 3 die er bestaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef Fip het volgende:
[..]
Welnee, Hertog Jan, gevolgd door Jupiler, gevolgd door BrandEn een Belgisch speciaalbiertje gaat er ook wel in op z'n tijd.
Ah jij bent ook zo'n metalboer?quote:
Gelukkig ben je ook nog te lam in mijn posthistorie/profiel te kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah jij bent ook zo'n metalboer?
Het is natuurlijk wel vloeken in de kerk om in Enschede Heineken te gaan kopen, maar het is gewoon het makkelijkst drinkbare bier.
Ik ben een import Tukker.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook nog te lam in mijn posthistorie/profiel te kijkenEn zit je helemaal aan de verkeerde kant van het land
Hij vindt Grolsch te bitter waarschijnlijk, drinkt liever zoet wijvenbier als HJ en Heinekenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:05 schreef Pakspul het volgende:
TS is het alcohol percentage in Grolsch nog niet gewend
Jullie vallen dus onder klacht 2.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vindt Grolsch te bitter waarschijnlijk, drinkt liever zoet wijvenbier als HJ en Heineken
Maar toch goed dat je het zegt TS, ik moet ook nog even zo'n koelbox scoren
Eindelijk iemand met verstand.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die niet tegen Grolsch kunnen zijn vieze inferieuren. Die moet je de schedel inslaan met een grote stok.
quote:
Op sommige momenten is Grolsch inderdaad goed te drinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die niet tegen Grolsch kunnen zijn vieze inferieuren. Die moet je de schedel inslaan met een grote stok.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Grolsch
Echte bazen drinken:
[ afbeelding ]
Eens Heinekenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Heineken = win.
Bij Bilka in Fields in Kopenhagen, in het buitenlandse bierenschap. Ik heb ze gevonden. Notabene nog naast de Heineken....quote:
Het grote verschil tussen Alfa en Grolsch is dat Grolsch een stuk bitterder is. De mensen die daar een probleem van maken zijn meestal vrouw.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk iemand met verstand.
Die Grolsch ketters hier moeten ze ritueel in een dompelbad verzuipen. Wat een wansmaak
Het verschil tussen Alfa en Grolsch is dat Grolsch brouwers tijdens het brouwproces minstens drie keer hun snikkel in het vat hangenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen Alfa en Grolsch is dat Grolsch een stuk bitterder is. De mensen die daar een probleem van maken zijn meestal vrouw.
Uit empirisch onderzoek van mij en mijn maten is gebleken dat er wel degelijk een zeer groot verschil is in de hevigheid van je kater bij verschillende biermerken, ook als drinktempo en hoeveelheid gedronken water hetzelfde is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef padlarf het volgende:
Dit hele topic zit zeker al vol met van die homo's die hoofdpijn krijgen van een bepaalde biersoort?![]()
Onzin. Echt onzin. Alcoholpercentage is allemaal hetzelfde. De rest zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:00 schreef Fip het volgende:
[..]
Uit empirisch onderzoek van mij en mijn maten is gebleken dat er wel degelijk een zeer groot verschil is in de hevigheid van je kater bij verschillende biermerken, ook als drinktempo en hoeveelheid gedronken water hetzelfde is.Elke bierdrinker bevestigd dit, conclusie: jij bent vrouw of homo.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef DiRadical het volgende:
Jammer dat ik het (van mijzelf) meer mag drinken sinds ze uit Groll (Groenlo) verdwenen zijn om naar Enschede, of all places, te verhuizen.
Twente
Daarom drink ik lekker Hertog Jan
Eensch! Bier... welke bier dan ook is het altijd beter dan wijnquote:
What the fuck??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef LockonStratos het volgende:
Echte mannen drinken lauter:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Fip het volgende:
Een echte man drinkt elk bier dat voorhanden is (mits koud), daar ga ik mee akkoord.
quote:
Juist. Bier is bier. Van sommige zijn de eerste wat minder, daarna is het gewoon zuipen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Fip het volgende:
Een echte man drinkt elk bier dat voorhanden is (mits koud), daar ga ik mee akkoord.
Delirium Tremensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Rasher het volgende:
[..]
Juist. Bier is bier. Van sommige zijn de eerste wat minder, daarna is het gewoon zuipen.
Doen alsof je bierfijnproever bentHeb nog geen 1 echt speciaal biertje voorbij zien komen, alleen de popuaire merken.
Dat jij Duchesse en Tripel K in hetzelfde rijtje durft te zetten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:06 schreef MB88 het volgende:
Tripel Karmeliet
Rochefort 8 & 10
Duvel
La Chouffe
Duchesse du Bourgogne
Westvleteren 8
Und so weiter...
Als je Kwak lekker vindt moet je ook eens Tripel Karmeliet proberen, zelfde brouwerij.quote:
Waar gewoon pils vergeleken wordt met speciaalbierquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
1510 euro voor 12 blikjes bier en een stuk plastic hendige koeltas
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt bier en je hebt tieten zeg je? Veel plezier met je tieten.
quote:
Wat kan het leven soms goed zijn zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:12 schreef Agiath het volgende:
Net nog met het huis 18 kratten gehaald, in de bonus bij appie
Komende weken grolsch drinken dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |