FOK!forum / Klaagbaak / De Nederlandse EnergieMaatschappij
motorbloempjemaandag 18 mei 2009 @ 15:41
ik werd net voor de 1000ste keer gebeld door de Nederlandse Energiemaatschappij
heb ook al 999 keer gezegd, dat ik geen interesse heb en dat ze me uit 't systeem moeten halen.

Dus ik heb 'm op speakersstand naast me gelegd na de vraag ' wilt u even wachten? ' en ze daarna een wachtmuziekje gegeven (koptelefoon bij de telefoon gelegd ) en gewoon met collega's dooroverlegd
Ze is nog 5 minuten blijven wachten Maargoed, ik gaf d'r ook wel leuke wachtmuziek: dEUS 't meisje zelf kan d'r ook niets aan doen dat ze moet bellen



Een keer heb ik 't meisje aangehoord toen ze zei: " oh, wilt u uit het systeem, dan moet u even aan de lijn blijven hangen " Na dat gesprek verzekerde ze me dat we niet meer gebeld zouden worden.

Het is ongeveer 3 maanden stil geweest, en nu word ik alweer 3 keer per dag gebeld! 3!!! keer!

De gemiddelde oproep mis ik maar als ik dan opneem vraag ik elke keer vriendelijk of ze me nu ECHT uit het systeem willen halen. " Dat kan niet zomaar, u moet eerst naar mij luisteren " krijg je dan te horen

Ik ga die lui niet uitschelden, denk ik vond dit wel een eerste subtiele hint, misschien snappen ze DIE wel?

Infofilter heb ik ook al ALLES geblokkeerd maar daar hebben ze geen boodschap aan blijkbaar

KLACHT: Callcenters
KLACHT: Nederlandse EnergieMaatschappij
KLACHT: Natasja Froger

[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 18-05-2009 15:48:36 ]
minkuukelmaandag 18 mei 2009 @ 15:42
Oxio
Zuunigerdmaandag 18 mei 2009 @ 15:45
Scheld ze de huid vol. Dat is altijd leuk.
ScudRaketmaandag 18 mei 2009 @ 15:46
Dat je überhaupt bent ingegaan op die reclame
Natasja Froger
Maurice de Hond
DiRadicalmaandag 18 mei 2009 @ 15:47
infofilter.nl en klaar.
Ik word al 2 jaar niet meer gebeld.
motorbloempjemaandag 18 mei 2009 @ 15:47
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef ScudRaket het volgende:
Dat je überhaupt bent ingegaan op die reclame
Natasja Froger
Maurice de Hond
ingegaan? Ik heb een keer het verhaal over 'me uit het systeem laten schrijven' aangehoord, nadat ik in datzelfde gesprek ook nog 300 keer heb gezegd geen interesse te hebben echt, het zijn ratten, ik zeg 't je
motorbloempjemaandag 18 mei 2009 @ 15:47
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef DiRadical het volgende:
infofilter.nl en klaar.
Ik word al 2 jaar niet meer gebeld.
alles al ingevuld en geblokkeerd daar
ScudRaketmaandag 18 mei 2009 @ 15:48
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ingegaan? Ik heb een keer het verhaal over 'me uit het systeem laten schrijven' aangehoord, nadat ik in datzelfde gesprek ook nog 300 keer heb gezegd geen interesse te hebben echt, het zijn ratten, ik zeg 't je
Ik word nooit door ze gebeld.
Anyway vanaf het najaar: Het bel-mij-niet register
IkWilbertmaandag 18 mei 2009 @ 15:49
De NEM is "nog" niet aangesloten bij infofilter... ben bang dat dit niet gaat helpen.
Trannelliusmaandag 18 mei 2009 @ 15:50
Natasja Froger
motorbloempjemaandag 18 mei 2009 @ 15:50
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef Trannellius het volgende:
Natasja Froger
sick fuck
IkWilbertmaandag 18 mei 2009 @ 15:58
Maurice de Hond (hij doe zijn achternaam wel eer aan)
Salatrelmaandag 18 mei 2009 @ 16:00
o is dat die hond

vroeg me al af wie het was
Pollockmaandag 18 mei 2009 @ 16:03
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sick fuck
Rekkiemaandag 18 mei 2009 @ 16:06
Maurice de Hond
Trannelliusmaandag 18 mei 2009 @ 16:09
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:06 schreef Rekkie het volgende:
Maurice de Hond
Hihi, jij wilt door Maurice worden gedekt.
wikwakka2maandag 18 mei 2009 @ 16:10
Mensen die in een callcenter werken Een beetje de hele dag mensen lastig vallen.
Rekkiemaandag 18 mei 2009 @ 16:15
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Hihi, jij wilt door Maurice worden gedekt.
Maar als je er op staat mag jij Maurice eerst hebben hoor
Saphiamaandag 18 mei 2009 @ 17:08
JIj ook al?

Ik ben zojuist ook gebeld door een loser van de Nederlandse Energie Maatschappij

"mevrouw een hele goedemiddag u spreekt met Joost van de Nederlandse Energie maatschappij, en ik bel u met heel leuk nieuws.

Ik: O maar...

"ja want ik mag u veel lagere tarieven bieden dan uw huidige energieleverancier"

ik: geen. intere...

"Ja maar u weet nog niet eens hoeveel voordeel ik u kan bieden! "

ik: dat wil ik ook niet weten ook hoor fijne dag verder Jo...ost

"Nou ja ik begrijp er niks van hoor mevrouw , wat houdt u tegen om gewoon lekker te gaan besparen op uw energie? dat is toch zonde om..."

Ik: Mijn huidige leverancier en ik hebben een mooie overeenkomst , ik heb geen interesse om net als honderden klanten van jullie bedonderd te worden door jullie asocciale dure vastrecht kosten.Goedemiddag Joost.

"Nou eh...dat ziet u echt verkeerd hoor.We zijn goedkoper en ..."

Ik hang op, wat een moeite doet die gast zeg voor zo'n kansloze bedrijf.Zo dat wou ik even met jullie delen
MDMAtjuhmaandag 18 mei 2009 @ 17:21
1 tip: vragen of ze je uit het systeem halen werkt niet. Zij kunnen dat namelijk niet. Een script belt voor hun automatisch uit naar "potentiele klanten", ze kunnen alleen ophangen. Het script heeft namelijk geen "meld de potentiele klant af van alle callcenterlijsten in heel nederland"
Zotheidmaandag 18 mei 2009 @ 17:24
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:08 schreef Saphia het volgende:
JIj ook al?

Ik ben zojuist ook gebeld door een loser van de Nederlandse Energie Maatschappij

"mevrouw een hele goedemiddag u spreekt met Joost van de Nederlandse Energie maatschappij, en ik bel u met heel leuk nieuws.

Ik: O maar...

"ja want ik mag u veel lagere tarieven bieden dan uw huidige energieleverancier"

ik: geen. intere...

"Ja maar u weet nog niet eens hoeveel voordeel ik u kan bieden! "

ik: dat wil ik ook niet weten ook hoor fijne dag verder Jo...ost

"Nou ja ik begrijp er niks van hoor mevrouw , wat houdt u tegen om gewoon lekker te gaan besparen op uw energie? dat is toch zonde om..."

Ik: Mijn huidige leverancier en ik hebben een mooie overeenkomst , ik heb geen interesse om net als honderden klanten van jullie bedonderd te worden door jullie asocciale dure vastrecht kosten.Goedemiddag Joost.

"Nou eh...dat ziet u echt verkeerd hoor.We zijn goedkoper en ..."

Ik hang op, wat een moeite doet die gast zeg voor zo'n kansloze bedrijf.Zo dat wou ik even met jullie delen
Bwhehehe, dat script ken ik ondertussen uit m'n hoofd.

Honden.