ik lever verder geen commentaar over het onderwerp waarover gepost wordt. serieus ik zie weinig tot geen inhoudelijke posts van jou en dan wel commentaar leveren op andermans postsquote:
doe eens niet zo op je teentejs getraptquote:Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe eens je nicknaam eens eer aan ipv dat sarcamse, dat zal je sieren
ik werk niet bij een klachtenlijnquote:Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan had je die baan niet moeten nemen
Ik bedoel dit zag je toch wel een beetje aankomen of niet dan
Je gaat toch ook niet bij een klachtenlijn werken en dan miepen dat mensen telkens zo klagen
Naja het zal wel weer aan mij liggen
Terug brengen naar waar je haar vandaan hebt, defecte aan/uit knopquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Ik heb geen tijd om 23.000 pagina's aan vrouwenhandleidingen te lezen. Samenvatting?
Dus?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lever verder geen commentaar over het onderwerp waarover gepost wordt. serieus ik zie weinig tot geen inhoudelijke posts van jou en dan wel commentaar leveren op andermans posts
het gaat gewoon zo snel met maat 43.5quote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe eens niet zo op je teentejs getrapt
Al mn posts waren lief bedoeld en nu plaag ik je alleen maar
Die 23.000 is alleen de inleidingquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Ik heb geen tijd om 23.000 pagina's aan vrouwenhandleidingen te lezen. Samenvatting?
Ahh, ik dacht al. Ik maar op 'off' drukken, maar er kwam nog steeds geluid uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Terug brengen naar waar je haar vandaan hebt, defecte aan/uit knop
Zelfs 23.000 pagina's is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Dat was de turn me on knopquote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht al. Ik maar op 'off' drukken, maar er kwam nog steeds geluid uit.
Jaja, vrouwen hebben altijd bijbedoelingen las ik net. Daarvoor las ik dat een vrouw niet perse bijbedoelingen heeft als ze een man meevraagt om nog wat te gaan drinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die 23.000 is alleen de inleiding
samenvatting: Alles kan, je weet alleen niet wanneer.
en je krijgt telefoontjes, en gaat bij de mensen langs...quote:
Was het maar zo een feest, met die dames hier op kantoorquote:
Help je mee?quote:
Verkeerde knopje amigo.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht al. Ik maar op 'off' drukken, maar er kwam nog steeds geluid uit.
Lief doen en niet zeuren. En je best doen in bedquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Daar deed je toch niet aanquote:Op maandag 18 mei 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lief doen en niet zeuren. En je best doen in bed
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Help je mee?
'De vrijgezelle vrouw:
- Hoe benader je een VV
- Hoe behandel je een VV
- Hoe zorg je voor een VV
- Wat een VV zegt, wat een VV bedoelt
- Seks of liefde bij de VV
- Hoe maak je een BV weer tot een VV'