Vrouwen geven nooit echt rare signalen af, ze geven alleen gemengde signalen af.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar om vanuit 'haar' perspectief te kijken als ze rare (steeds andere / afwijkende) signalen geeft?
Welke krant?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Halfbearad!! ik las in de krant over kampioenschappen sjoelen1!
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet moeilijk om vanuit 'haar' perspectief te kijken als ze rare (steeds andere / afwijkende) signalen geeft?
bekijk het eens van haar kant, doe jij niet EXACT hetzelfde?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar om vanuit 'haar' perspectief te kijken als ze rare (steeds andere / afwijkende) signalen geeft?
KF, je ondertitelquote:Op maandag 18 mei 2009 13:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik was gisteren bij een optreden van een vriend van me
Hij is best bekend geworden het laatste jaar
En hij speeld nu samen met zijn oude band waar hij mee begonnen was.
Ik kreeg gewoon echt kippenvel toen de gitarist een Guns & Roses achtige solo door de hiphop heen gooide
Uh, nog geen idee. Ben op het moment voor mezelf aan het uitvinden of ik een echte carrièrevrouw wil worden. Of het liever wat rustiger aan wil doen. En de jouwe?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee hoor![]()
Wat zijn jouw toekomstplannen?
Je bent ook zo makkelijk.quote:
de spitsquote:
Maar dat heeft te maken met 'actie heeft reactie' ...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
bekijk het eens van haar kant, doe jij niet EXACT hetzelfde?![]()
en het ergste daarvan is nog, jij doet het niet omdat je het wilt, jij doet het omdat je denkt dat dat zo zal werken... je geeft haar geen aandacht wanneer je het liever wel wil.. en andersom.. enz etc e.d.
dus kijk eens naar hoe je zelf doet, nou dan zou je het toch hardstikke moeten begrijpen dat zij ook zo zou kunnen doen
quote:
mannen zijn daar veel beter in!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen geven nooit echt rare signalen af, ze geven alleen gemengde signalen af.
Ik wil graag gewoon doorwerken, misschien nog avondschool hbo erbij doen. Dan kan ik in elk geval nog papieren halen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uh, nog geen idee. Ben op het moment voor mezelf aan het uitvinden of ik een echte carrièrevrouw wil worden. Of het liever wat rustiger aan wil doen. En de jouwe?
vicieuze cirkelquote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar dat heeft te maken met 'actie heeft reactie' ...
Die cirkel heeft zij gecreeërd door er mee te beginnen
Hou oud was je?quote:Maar ik vind sowieso dat ik duidelijker ben dan haar
Ongetwijfeldquote:Maar misschien is ze gewoon niet zo open of erg onzeker
ambitie genoegquote:Op maandag 18 mei 2009 13:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil graag gewoon doorwerken, misschien nog avondschool hbo erbij doen. Dan kan ik in elk geval nog papieren halen.
Ik ben nu ook bezig om op zoek te gaan naar een huis
Eigenlijk verschillen mannen en vrouwen niet zoveel alleen onze manieren van communiceren zijn anders dus werkt het soms gewoon nietquote:
Gaaf tochquote:
Inderdaadquote:
zou je zo langzamerhand weleens achter moeten komen welke het isquote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
Maar misschien is ze gewoon niet zo open of erg onzeker
Je vindt je werk wel leuk, dus?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil graag gewoon doorwerken, misschien nog avondschool hbo erbij doen. Dan kan ik in elk geval nog papieren halen.
Ik ben nu ook bezig om op zoek te gaan naar een huis
Hoezo, hoe oud ik ben ?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
vicieuze cirkel
[..]
Hou oud was je?
[..]
Ongetwijfeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |