Zover ben ik dus niet eens gekomen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:40 schreef speedy_kevin het volgende:
De inlog pagina heb ik enkele keren mogen zien, maar zodra ik me gegevens in had gevuld en op Inloggen drukte was die gelijk weer weg
Ja, ik heb een paar dagen geleden al de voorstellingen waarvoor ik kaartjes wilde op 'mijn verlanglijst' gezet, zodat ik zogenaamd alleen nog maar even in hoefde te loggen en gelijk kon bestellen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef speedy_kevin het volgende:
De nieuwe shows staan er al op.
Ik ben er paar dagen terug al op geweest om te kijken wat het maximaal aantal kaartjes per adres was.
EDIT: Ik heb nu alleen een achtergrond-plaatje, en dan stopt die weer met laden![]()
ik heb al wel wat dingen op mijn verlanglijst kunnen zetten gister, maar vandaag geen enkele kansquote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef Biancavia het volgende:
En dan nog wat, als ik in het programma kom, dan staan er alleen de voorstellingen van seizoen 2008/2009.
Succes vanmiddag! Ik ga nu nog even door met F5'enquote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar dagen geleden al de voorstellingen waarvoor ik kaartjes wilde op 'mijn verlanglijst' gezet, zodat ik zogenaamd alleen nog maar even in hoefde te loggen en gelijk kon bestellen.
Nou, krijg de ^%@#*&@( maar, ik moet weg, ik probeer het vanmiddag nog wel.![]()
Het moet ook wat rustiger worden waarschijnlijk voor het gaat lukkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:51 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Succes vanmiddag! Ik ga nu nog even door met F5'en
Als die site eruit ligt heeft niemand goede plaatsen Gquote:
Het gaat om de vasteklanten loginquote:Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
website doet het hier prima, ietwat traag, maar ik kan er wel op komen..
Zie je wel, daar gaat me goede plekquote:
quote:Jochem Myjer
De Rust Zelve
8 juni 2010 | 20:00 uur | 4 tickets | nieuwe Luxor Theater
Parterre Links, Rij 5, Stoel 17
Parterre Links, Rij 5, Stoel 16
Parterre Links, Rij 5, Stoel 15
Parterre Links, Rij 5, Stoel 14
ja.. het is echt frustrerend gewoon.. succes nogquote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik ben nog steeds bezigHad me winkelwagentje bijna vol, toen weer telkens foutmeldingen waardoor me 20 minuten voorbij zijn en de winkelwagen weer leeg is
quote:Het totaalbedrag van ¤ 0,00 (incl. ¤ 5 administratiekosten) is betaald via iDeal.
Dat is erg naar! Bij mij is het wel van de rekening af zag ik, maar in het mailtje staat ook 0,00.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
ben trouwens wel benieuwd of het gelukt is.. Er is niets van mijn rekening af en in het mailtje staat:
[..]
Succes beheerdersquote:Websitefout
Er is iets fout gegaan in de website, er is een bericht verstuurd naar de beheerders.
Informatie voor de beheerder: YToyOntpOjA7czo3OiJXYXJuaW5nIjtpOjE7czo3MzoibWtkaXIoKSBbPGEgaHJlZj0nZnVuY3Rpb24ubWtkaXInPmZ1bmN0aW9uLm1rZGlyPC9hPl06IFRldmVlbCBrb3BwZWxpbmdlbiI7fQ==
misschien was het er nog niet af.. maar via ideal moet dat toch meteen eraf zijn zou je zeggen?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is erg naar! Bij mij is het wel van de rekening af zag ik, maar in het mailtje staat ook 0,00.
Kregen jullie deze ook? Heb ook via ideal betaald.quote:Fout
Hartelijk dank voor uw order. De kaarten zijn gereserveerd, maar nog niet betaald.
Wanneer uw betaling is verwerkt, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail en is uw bestelling gelukt.
Wanneer u na een uur geen bevestigingsmail heeft ontvangen, neem dan contact op met de kassa op tel. nr: 010-4843333 (elke dag van 12:00 uur tot 18:00 uur).
Controleer uw map met spam of ongewenste e-mail. De e-mail kan hier ook in terechtkomen.
Ik heb dus wel een bevestigende mail, maar wel met 0 euro'squote:Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef MadGuy het volgende:
Ik kreeg gewoon een bevestigingsmail. Dus ik denk dat jouw betaling bij iDeal is mislukt?
Ik ook, maar er is wel geld van mijn rekening.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een bevestigende mail, maar wel met 0 euro's
dat was bij mij ook.. dat heb ik gewoon een tijdje laten gaan, toen kwam het wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:04 schreef Biancavia het volgende:
Helaas blijft hij daar ook gewoon ernstig op hangen.
Succes met bellen, dat schijnt ook niet zo vlekkeloos te verlopen.....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:32 schreef speedy_kevin het volgende:
Ja ik wacht het even af, een uurtje zoals in de melding staat.
Daarna bel ik ze wel even als ik nog geen mail heb!
Het zit ook niet mee hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:56 schreef MadGuy het volgende:
Haha wat een pech. Ben ik eindelijk door die wachtrij heen, leuke plaatsen, ontvangt mijn telefoon geen iDeal sms'jes meer![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |