Zover ben ik dus niet eens gekomen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:40 schreef speedy_kevin het volgende:
De inlog pagina heb ik enkele keren mogen zien, maar zodra ik me gegevens in had gevuld en op Inloggen drukte was die gelijk weer weg
Ja, ik heb een paar dagen geleden al de voorstellingen waarvoor ik kaartjes wilde op 'mijn verlanglijst' gezet, zodat ik zogenaamd alleen nog maar even in hoefde te loggen en gelijk kon bestellen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef speedy_kevin het volgende:
De nieuwe shows staan er al op.
Ik ben er paar dagen terug al op geweest om te kijken wat het maximaal aantal kaartjes per adres was.
EDIT: Ik heb nu alleen een achtergrond-plaatje, en dan stopt die weer met laden![]()
ik heb al wel wat dingen op mijn verlanglijst kunnen zetten gister, maar vandaag geen enkele kansquote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef Biancavia het volgende:
En dan nog wat, als ik in het programma kom, dan staan er alleen de voorstellingen van seizoen 2008/2009.
Succes vanmiddag! Ik ga nu nog even door met F5'enquote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar dagen geleden al de voorstellingen waarvoor ik kaartjes wilde op 'mijn verlanglijst' gezet, zodat ik zogenaamd alleen nog maar even in hoefde te loggen en gelijk kon bestellen.
Nou, krijg de ^%@#*&@( maar, ik moet weg, ik probeer het vanmiddag nog wel.![]()
Het moet ook wat rustiger worden waarschijnlijk voor het gaat lukkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:51 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Succes vanmiddag! Ik ga nu nog even door met F5'en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |