Ik zing sowieso niet met zo'n vrouwenstem en ook niet zo vals als m'n collega's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef Billenhoofd het volgende:
Had daar aan gedacht voor je het topic opende!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgelost, slotje!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soort van sarcasme, dan versta ik m'n baas ook niet meer als hij een nieuwe opdracht voor me heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Had daar aan gedacht voor je het topic opende!
Opgelost, slotje!
Vraag je baas of hij wilt mailen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:57 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Soort van sarcasme, dan versta ik m'n baas ook niet meer als hij een nieuwe opdracht voor me heeft.
Hij zingt trouwens niet.
Tering zeg..quote:
Oh vanaf 4:44 word die leuk.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hier nog zoeen:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, haar stem of haar kop.
Jezelf quotenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oh vanaf 4:44 word die leuk.Ik weet niet wat ze opeens allemaal aan het doen is en opeens komt er zoeen pakje 'Wicky' tevoorschijn.
A new troll is bornquote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef Dirk1990 het volgende:
Ik vind het fijn om soms met muziek mee te zingen, ik vind ook dan zelf dat ik best goed zingen kan!
Sommige mensen houden er niet van
quote:
die gast is BLOEDJE ENGquote:
Het is ook NOOIT goed he?!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
die gast is BLOEDJE ENG
echt zijn ballen zijn nog niet gezakt ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |