Inleiding: Jappas is geslaagd voor zijn rijexamen, is blij en wil rijbewijs aanvragen.
Ik ga dus naar het stadshuis om dit aan te vragen, is dit het antwoord van de persoon achter balie. Ja, dat kan nu niet, er is momenteel een storing in het systeem, maar we zijn er mee bezig. Zal ik je telefoonnummer opschrijven dan bel ik je (niet) terug. Probeer het anders morgen nog eens ofzo.
Oké, heel erg balen dus, zorg dat die zooi gewoon werkt

.
Wil ik daarna ook nog een nieuw paspoort aanvragen, deze is kapot enzo. Dit kan dan wel weer en alles goed en wel, ze zeurde niet eens om m'n pasfoto. Ik krijg daarna echter een afhaalbewijs. Dat ik dus nu weer kwijt ben

. Heeft iemand een idee hoe streng ze hier bij gemeentes aan zijn. Ik heb wel het betalingsbewijs, m'n huidige paspoort, bankpas etc. Kan me dus wel legitimeren. Het zou zeer zonde zijn dat ik straks weer 50 euro moet betalen alleen omdat dat briefje uit m'n zak is gewaaid ofzo.
Samenvatting klacht: Storing in CBR/gemeente computers. Subklacht: Zelf zo stom zijn om papieren die belangrijk kunnen zijn weg te laten waaien.