Wat wat wat? Zoek je ruzie? Ik ben toch voor niemand bang! Alleen voor godquote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lelijk faaltopic
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik las Geenstijl en Rutger, genoeg om niet te kijken.
Nee, omdat ik het gewoon met bijna alles wat ze zeggen oneens ben.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Al die mensen hier ook hé die omdat ze op FOK! zitten GS op geen één manier kunnen waarderen.
Het is ook een kutsite. Dat ik op FOK! zit doet er eigenlijk niet toe.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Al die mensen hier ook hé die omdat ze op FOK! zitten GS op geen één manier kunnen waarderen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef piekartz87 het volgende:
mijn ma beargumenteerd het bestaan van god bijvoorbeeld met : "en hoe komt die tv hier dan?"
ehh,,, mediamarkt?
met abba?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
En Romeinen 8:
15 U hebt de Geest niet ontvangen om opnieuw als slaven in angst te leven, u hebt de Geest ontvangen om Gods kinderen te zijn, en om hem te kunnen aanroepen met ‘Abba, Vader’.
Klassiekertje.
Is Aramees voor vader.quote:
Kanker eens op met die stukjes bullshit die nergens op slaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
En Romeinen 8:
15 U hebt de Geest niet ontvangen om opnieuw als slaven in angst te leven, u hebt de Geest ontvangen om Gods kinderen te zijn, en om hem te kunnen aanroepen met ‘Abba, Vader’.
Klassiekertje.
Nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kanker eens op met die stukjes bullshit die nergens op slaan.
Voor Gristengedoe heb je aparte topics, voor de restquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
laat um ofzo,, alsof er uit jou zoveel nuttigs komtquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
In god geloven is iets anders dan bang voor hem zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Barachem het volgende:
TS is trieste huilie die het niet kan verkroppen dat er mensen zijn die in God geloven en ze daardoor voor schut wil zetten.
Dat terwijl niemand iets zegt over de hobbies van TS.
Probeer het nog eensquote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Barachem het volgende:
TS is trieste huilie die het niet kan verkroppen dat er mensen zijn die in God geloven en ze daardoor voor schut wil zetten.
Dat terwijl niemand iets zegt over de hobbies van TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |