abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:08:36 #281
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_71794246
Ja ipv 2 schermen waar je bij het ene scherm Jack ziet rennen en in het andere iemand bij CTU/FBI/Witte Huis ziet praten, dat je gewoon bij beide schermen VETTE EXPLOSIES EN VLIEGENDE LEDEMATEN ZIET.
When all else fails, you always have delusion.
pi_71794500
Ik vind net als velen dat de rek er wel een beetje uit is bij de serie!
Dus persoonlijk en hoe jammer het ook is hoop ik een beetje dat dit het laatste seizoen is. En dat het wel een knal seizoen word zoals we van 24 gewend zijn.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_71794778
ze mogen van mij ook wel stoppen na het komende seizoen. Maar dan zou ik wel graag zien dat ze al vóór het seizoen wisten dat het het laatste zou zijn zodat er echt naar een definitief einde toegewerkt kan worden.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:42:03 #284
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_71794965
Season 8, laat maar komen
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_71818805
als dit laatste seizoen is laat jackie dan maar de pijp uitgaan
en natuurlijk wel in the line of duty
hopelijk maken ze er een mooi laatste seizoen van
pi_71819215
Hmm.. ik hoop dat ze nog 2 (of eventueel 3) seizoenen komen. 1 is te weinig. Neem de tijd om naar een echt knallend einde te gaan. Misschien een idee om 2 (of 3) dagen achter elkaar te doen.
pi_71819349
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

omfg, deze dan:

geupload door dezelfde user maar met de volgende vermelding:
[..]

Begint goed, hoopgevend, beter dan de eerste.. maar dan...

Wtf is er mis met deze mensen? Wat is er zo moeilijk aan dit goed - of tenminste niet volslagen belachelijk zoals in de 2e youtube video - vast te leggen?

edit: na 1.33 besluit de cameraman kennelijk z'n camera toch maar een kwartslag te draaien en in te zoomen.
Jack leeft nog
pi_71847729
voor het einde van seizoen 7 is er al gemeld dat er een contract van 3 jaar nog is, met minimaal 2 scripts ( dat werd toendertijd bij eztv gemeld, dat het er naar uit ziet ze de 10 jaar willen halen en dan pas stoppen ), dus vraag me af op het persbericht van deze week nou echt zo juist is. Zou me HELEMAAL NIET verbazen dat ze in NL er gewoon mee gaan stoppen met uitzenden, wat ze al vaker gedaan hebben bij tv series
pi_71852237
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef Estolan het volgende:
voor het einde van seizoen 7 is er al gemeld dat er een contract van 3 jaar nog is, met minimaal 2 scripts ( dat werd toendertijd bij eztv gemeld, dat het er naar uit ziet ze de 10 jaar willen halen en dan pas stoppen ), dus vraag me af op het persbericht van deze week nou echt zo juist is. Zou me HELEMAAL NIET verbazen dat ze in NL er gewoon mee gaan stoppen met uitzenden, wat ze al vaker gedaan hebben bij tv series
No way dat RTL een seizoen van 24 niet zou aankopen, daar geloof ik echt helemaal niks van...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_71852506
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef Estolan het volgende:
Lijkt me HEEEEEL sterk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')