Jack leeft nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
omfg, deze dan:
geupload door dezelfde user maar met de volgende vermelding:
[..]
Begint goed, hoopgevend, beter dan de eerste.. maar dan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf is er mis met deze mensen? Wat is er zo moeilijk aan dit goed - of tenminste niet volslagen belachelijk zoals in de 2e youtube video - vast te leggen?![]()
edit: na 1.33 besluit de cameraman kennelijk z'n camera toch maar een kwartslag te draaien en in te zoomen.![]()
No way dat RTL een seizoen van 24 niet zou aankopen, daar geloof ik echt helemaal niks van...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef Estolan het volgende:
voor het einde van seizoen 7 is er al gemeld dat er een contract van 3 jaar nog is, met minimaal 2 scripts ( dat werd toendertijd bij eztv gemeld, dat het er naar uit ziet ze de 10 jaar willen halen en dan pas stoppen ), dus vraag me af op het persbericht van deze week nou echt zo juist is. Zou me HELEMAAL NIET verbazen dat ze in NL er gewoon mee gaan stoppen met uitzenden, wat ze al vaker gedaan hebben bij tv series
Lijkt me HEEEEEL sterk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef Estolan het volgende:
voor het einde van seizoen 7 is er al gemeld dat er een contract van 3 jaar nog is, met minimaal 2 scripts ( dat werd toendertijd bij eztv gemeld, dat het er naar uit ziet ze de 10 jaar willen halen en dan pas stoppen ), dus vraag me af op het persbericht van deze week nou echt zo juist is. Zou me HELEMAAL NIET verbazen dat ze in NL er gewoon mee gaan stoppen met uitzenden, wat ze al vaker gedaan hebben bij tv series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |