Dat is maar goed ook. Jack Bauer die 11 uur lang in een vliegtuig zit was alleen boeiend geweest als er slangen aan boord geweest zouden zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:41 schreef Alsgeenander het volgende:
Toen ik begon met kijken had ik het idee in mijn hoofd dat het verhaal veel meer zou spelen rond kindsoldaatjes, sangala etc, en dat een gedeelte van de afleveringen ook daar zou afspelen.. ik herinner me een foto die ik ergens gezien heb van Jack en Cloe in afrika ofzo ergens... dus ik zat de hele tijd te wachten van wanneer vertrekken ze nou, niet dus.. blijkbaar verkeerd begrepen.
there are some dammit snakes on this dammit plane klinkt ook niet erg goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Jack Bauer die 11 uur lang in een vliegtuig zit was alleen boeiend geweest als er slangen aan boord geweest zouden zijn.
Heb je enig idee hoe groot New York is? 789,43 km². Washington D.C. heeft een oppervlakte van 177 km². Dus nee, dat maakt het niet realistischer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef Wytze het volgende:
24 in NYC zou idd wel heel erg vet zijn.
Dan is misschien met de helicopter binnen paar minuten aan de andere kant van de stad zijn ook iets meer realistisch
Maar dat maakt het dus in New York niet ineens realistischer. Niet dat ik het heel erg vind. Heb mij nooit zo gestoord aan die dingetjes. Als ze te veel aan het realtime vasthouden, en alles ook echt moet kunnen, haalt dat de snelheid ook uit de serie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:53 schreef Mirel het volgende:
Nou misschien is het wel een hele snelle helicopter Tja..1986
Dan moeten ze iedereen ook laten eten en het toilet laten bezoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het dus in New York niet ineens realistischer. Niet dat ik het heel erg vind. Heb mij nooit zo gestoord aan die dingetjes. Als ze te veel aan het realtime vasthouden, en alles ook echt moet kunnen, haalt dat de snelheid ook uit de serie.
Nee, want dat zou opzich kunnen op de momenten dat je andere mensen ziet. Bauer zit gewoon lekker te schijten op het moment dat de president een toespraak houdtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan moeten ze iedereen ook laten eten en het toilet laten bezoeken.
where is the toilet paper...WHERE IS THE TOILET PAPER! DAMNIT CHLOE! REPOSITION THE TOILET SEAT!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, want dat zou opzich kunnen op de momenten dat je andere mensen ziet. Bauer zit gewoon lekker te schijten op het moment dat de president een toespraak houdt
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef TNA het volgende:
[..]
where is the toilet paper...WHERE IS THE TOILET PAPER! DAMNIT CHLOE! REPOSITION THE TOILET SEAT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |