Jack leeft nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
omfg, deze dan:
geupload door dezelfde user maar met de volgende vermelding:
[..]
Begint goed, hoopgevend, beter dan de eerste.. maar dan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf is er mis met deze mensen? Wat is er zo moeilijk aan dit goed - of tenminste niet volslagen belachelijk zoals in de 2e youtube video - vast te leggen?![]()
edit: na 1.33 besluit de cameraman kennelijk z'n camera toch maar een kwartslag te draaien en in te zoomen.![]()
No way dat RTL een seizoen van 24 niet zou aankopen, daar geloof ik echt helemaal niks van...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef Estolan het volgende:
voor het einde van seizoen 7 is er al gemeld dat er een contract van 3 jaar nog is, met minimaal 2 scripts ( dat werd toendertijd bij eztv gemeld, dat het er naar uit ziet ze de 10 jaar willen halen en dan pas stoppen ), dus vraag me af op het persbericht van deze week nou echt zo juist is. Zou me HELEMAAL NIET verbazen dat ze in NL er gewoon mee gaan stoppen met uitzenden, wat ze al vaker gedaan hebben bij tv series
Lijkt me HEEEEEL sterk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef Estolan het volgende:
voor het einde van seizoen 7 is er al gemeld dat er een contract van 3 jaar nog is, met minimaal 2 scripts ( dat werd toendertijd bij eztv gemeld, dat het er naar uit ziet ze de 10 jaar willen halen en dan pas stoppen ), dus vraag me af op het persbericht van deze week nou echt zo juist is. Zou me HELEMAAL NIET verbazen dat ze in NL er gewoon mee gaan stoppen met uitzenden, wat ze al vaker gedaan hebben bij tv series
Noem er eens van het kaliber 24? Series die massa publiek aanspreken gaat men echt niet dood laten bloeden op de NL televisie. Daar zijn teveel reclame inkomsten uit te halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:14 schreef Estolan het volgende:
want? welke series in NL zijn wel gewoon helemaal tot het eind uitgezonden?? zijn er genoeg die nooit tot hun einde zijn gekomen, of dat er nog even een paar jaar tussen zat ( noem King of Queens bv )
24 meets Japan hahahaquote:After a biological terrorist attack kills off the population of a Russian town; Japan's Public Safety Special Third unit, code name THIRD-i, believes that the terrorist organization responsible plans to unleash the same virus known as Bloody X into Tokyo. Subsequently, THIRD-i recruits the help of genius hacker Takagi Fujimaru to find out what happened in the Russia. However, as Fujimaru becomes involved, he soon finds out that he is in over his head and that the terrorist groups influence reaches not only his school but even the police. Fujimaru must now rely on his skill as a hacker to unravel the organizations sinister plot and find out the truth behind "Bloody Monday."
24 moet blijvenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef nelisb het volgende:
Televisieserie 24 stopt mogelijk
Uitgegeven: 11 augustus 2009 14:06
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 14:05
AMSTERDAM - De populaire televisieserie 24 heeft mogelijk zijn langste tijd gehad. Fox, de televisiemaatschappij die het programma uitzendt, denkt erover de contracten niet te verlengen als de opnamen voor het nieuwste seizoen er op zitten.
© Wenn.com"Het komt neer op een zakelijke beslissing", zegt voorzitter Kevin Reilly van Fox Entertainment tegen het online tijdschrift iF Magazine.
De serie beschrijft 24 uur uit het leven van FBI-agent Jack Bauer, gespeeld door Kiefer Sutherland, die Amerika keer op keer van catastrofale gebeurtenissen redt.
De afleveringen worden 'real time' uitgezonden, wat betekent personages dertig minuten verder zijn als de kijker dat ook is. 24 was in Nederland onder meer te zien op RTL 5.
Verlaten
Momenteel vinden de opnamen plaats voor het achtste seizoen van de serie. De producenten van 24 staan volgens Reilly nog steeds achter het programma. "Ook Kiefer is nog steeds gepassioneerd en niemand van hen lijkt de serie te willen verlaten. Het is een serie waar we heel trots op zijn."
Niet duur
Hoewel Sutherland, de grote ster van de serie, naar verluidt 550 duizend dollar (zo'n 390 duizend euro) opstrijkt per aflevering en daarmee de best betaalde televisieacteur van Amerika zou zijn, is de serie niet duur, beweert het programmahoofd.
"In onze boeken is het geen dure show." Fox wil dat de serie echter sterk eindigt, stelt Reilly. "Het wordt nog een heel zakelijke en creatieve discussie, die de komende paar maanden gaat spelen."
http://www.nu.nl/achterkl(...)-stopt-mogelijk.html
Maar dat waren ook populaire series toen ze voor het eerst op de Nederlandse televisie verschenen. De CSI's en bijvoorbeeld House zijn nu eigenlijk de enige Amerikaanse series die echt populair zijn (samen met al die flauwe comedy's). Series als 24 en Lost hebben altijd matige kijkcijfers. Ik heb het idee dat de omroepen die alleen uitzenden zodat ze na het einde van het seizoen een chique dvdbox kunnen uitbrengen, waar ze vervolgens veel meer geld aan verdienen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Noem er eens van het kaliber 24? Series die massa publiek aanspreken gaat men echt niet dood laten bloeden op de NL televisie. Daar zijn teveel reclame inkomsten uit te halen.
A-team, knight rider, airwolf, tour of duty, mash, hillstreet blues, miami vice etc zijn allemaal grijs gedraaid!
Wat hebben de omroepen te maken met het uitbrengen van de dvdboxen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar dat waren ook populaire series toen ze voor het eerst op de Nederlandse televisie verschenen. De CSI's en bijvoorbeeld House zijn nu eigenlijk de enige Amerikaanse series die echt populair zijn (samen met al die flauwe comedy's). Series als 24 en Lost hebben altijd matige kijkcijfers. Ik heb het idee dat de omroepen die alleen uitzenden zodat ze na het einde van het seizoen een chique dvdbox kunnen uitbrengen, waar ze vervolgens veel meer geld aan verdienen.
Die boxen worden nooit uitgebracht voordat het seizoen op tv is verschenen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat hebben de omroepen te maken met het uitbrengen van de dvdboxen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |