abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:56:12 #276
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71583430
Tvp.
pi_71791290
Televisieserie 24 stopt mogelijk
Uitgegeven: 11 augustus 2009 14:06
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 14:05

AMSTERDAM - De populaire televisieserie 24 heeft mogelijk zijn langste tijd gehad. Fox, de televisiemaatschappij die het programma uitzendt, denkt erover de contracten niet te verlengen als de opnamen voor het nieuwste seizoen er op zitten.

© Wenn.com"Het komt neer op een zakelijke beslissing", zegt voorzitter Kevin Reilly van Fox Entertainment tegen het online tijdschrift iF Magazine.

De serie beschrijft 24 uur uit het leven van FBI-agent Jack Bauer, gespeeld door Kiefer Sutherland, die Amerika keer op keer van catastrofale gebeurtenissen redt.

De afleveringen worden 'real time' uitgezonden, wat betekent personages dertig minuten verder zijn als de kijker dat ook is. 24 was in Nederland onder meer te zien op RTL 5.

Verlaten

Momenteel vinden de opnamen plaats voor het achtste seizoen van de serie. De producenten van 24 staan volgens Reilly nog steeds achter het programma. "Ook Kiefer is nog steeds gepassioneerd en niemand van hen lijkt de serie te willen verlaten. Het is een serie waar we heel trots op zijn."

Niet duur

Hoewel Sutherland, de grote ster van de serie, naar verluidt 550 duizend dollar (zo'n 390 duizend euro) opstrijkt per aflevering en daarmee de best betaalde televisieacteur van Amerika zou zijn, is de serie niet duur, beweert het programmahoofd.

"In onze boeken is het geen dure show." Fox wil dat de serie echter sterk eindigt, stelt Reilly. "Het wordt nog een heel zakelijke en creatieve discussie, die de komende paar maanden gaat spelen."

http://www.nu.nl/achterkl(...)-stopt-mogelijk.html
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:25:02 #278
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_71791347
Las het ja

Nouja als seizoen 8 een enorm succes wordt gaan ze vast door Zo niet, dan hebben we de DVD's / Blu-ray's nog
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_71791588
Misschien is het ook wel goed om een laatste knallend seizoen te hebben en dan te stoppen in plaats van nog zes jaar het kunstje te herhalen. Hoe jammer het ook zou zijn.
pi_71793298
Prima als ze stoppen, 24 verliest met elk nieuw seizoen meer glans.
Amen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:08:36 #281
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_71794246
Ja ipv 2 schermen waar je bij het ene scherm Jack ziet rennen en in het andere iemand bij CTU/FBI/Witte Huis ziet praten, dat je gewoon bij beide schermen VETTE EXPLOSIES EN VLIEGENDE LEDEMATEN ZIET.
When all else fails, you always have delusion.
pi_71794500
Ik vind net als velen dat de rek er wel een beetje uit is bij de serie!
Dus persoonlijk en hoe jammer het ook is hoop ik een beetje dat dit het laatste seizoen is. En dat het wel een knal seizoen word zoals we van 24 gewend zijn.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_71794778
ze mogen van mij ook wel stoppen na het komende seizoen. Maar dan zou ik wel graag zien dat ze al vóór het seizoen wisten dat het het laatste zou zijn zodat er echt naar een definitief einde toegewerkt kan worden.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:42:03 #284
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_71794965
Season 8, laat maar komen
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_71818805
als dit laatste seizoen is laat jackie dan maar de pijp uitgaan
en natuurlijk wel in the line of duty
hopelijk maken ze er een mooi laatste seizoen van
pi_71819215
Hmm.. ik hoop dat ze nog 2 (of eventueel 3) seizoenen komen. 1 is te weinig. Neem de tijd om naar een echt knallend einde te gaan. Misschien een idee om 2 (of 3) dagen achter elkaar te doen.
pi_71819349
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

omfg, deze dan:

geupload door dezelfde user maar met de volgende vermelding:
[..]

Begint goed, hoopgevend, beter dan de eerste.. maar dan...

Wtf is er mis met deze mensen? Wat is er zo moeilijk aan dit goed - of tenminste niet volslagen belachelijk zoals in de 2e youtube video - vast te leggen?

edit: na 1.33 besluit de cameraman kennelijk z'n camera toch maar een kwartslag te draaien en in te zoomen.
Jack leeft nog
pi_71847729
voor het einde van seizoen 7 is er al gemeld dat er een contract van 3 jaar nog is, met minimaal 2 scripts ( dat werd toendertijd bij eztv gemeld, dat het er naar uit ziet ze de 10 jaar willen halen en dan pas stoppen ), dus vraag me af op het persbericht van deze week nou echt zo juist is. Zou me HELEMAAL NIET verbazen dat ze in NL er gewoon mee gaan stoppen met uitzenden, wat ze al vaker gedaan hebben bij tv series
pi_71852237
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef Estolan het volgende:
voor het einde van seizoen 7 is er al gemeld dat er een contract van 3 jaar nog is, met minimaal 2 scripts ( dat werd toendertijd bij eztv gemeld, dat het er naar uit ziet ze de 10 jaar willen halen en dan pas stoppen ), dus vraag me af op het persbericht van deze week nou echt zo juist is. Zou me HELEMAAL NIET verbazen dat ze in NL er gewoon mee gaan stoppen met uitzenden, wat ze al vaker gedaan hebben bij tv series
No way dat RTL een seizoen van 24 niet zou aankopen, daar geloof ik echt helemaal niks van...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_71852506
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef Estolan het volgende:
Lijkt me HEEEEEL sterk.
pi_71854433
want? welke series in NL zijn wel gewoon helemaal tot het eind uitgezonden?? zijn er genoeg die nooit tot hun einde zijn gekomen, of dat er nog even een paar jaar tussen zat ( noem King of Queens bv )
pi_71854696
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:14 schreef Estolan het volgende:
want? welke series in NL zijn wel gewoon helemaal tot het eind uitgezonden?? zijn er genoeg die nooit tot hun einde zijn gekomen, of dat er nog even een paar jaar tussen zat ( noem King of Queens bv )
Noem er eens van het kaliber 24? Series die massa publiek aanspreken gaat men echt niet dood laten bloeden op de NL televisie. Daar zijn teveel reclame inkomsten uit te halen.

A-team, knight rider, airwolf, tour of duty, mash, hillstreet blues, miami vice etc zijn allemaal grijs gedraaid!
pi_71854953
ja grijs gedraaid, dat klopt, maar zelfs die series zijn niet achter elkaar uitgezonden zoals hoe de serie in de VS op tv was

ik zeg niet dat het gebeurd, maar zou mij niks verbazen het zijn een stelletje Kaffers hier in NL
pi_71855093
Voor de mensen die 24 leuk vinden, check Bloody Monday eens.
Een Japanse suspense thriller van 11 afleveringen.
quote:
After a biological terrorist attack kills off the population of a Russian town; Japan's Public Safety Special Third unit, code name THIRD-i, believes that the terrorist organization responsible plans to unleash the same virus known as Bloody X into Tokyo. Subsequently, THIRD-i recruits the help of genius hacker Takagi Fujimaru to find out what happened in the Russia. However, as Fujimaru becomes involved, he soon finds out that he is in over his head and that the terrorist groups influence reaches not only his school but even the police. Fujimaru must now rely on his skill as a hacker to unravel the organizations sinister plot and find out the truth behind "Bloody Monday."
24 meets Japan hahaha
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:21:17 #295
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_71856124
Maar dan zonder de guns. Doet me denken aan de hacker plaatjes in C&C Generals, daar zag je ook zo'n hacker vet in action zitten.

When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:47:42 #296
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71905594
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef nelisb het volgende:
Televisieserie 24 stopt mogelijk
Uitgegeven: 11 augustus 2009 14:06
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 14:05

AMSTERDAM - De populaire televisieserie 24 heeft mogelijk zijn langste tijd gehad. Fox, de televisiemaatschappij die het programma uitzendt, denkt erover de contracten niet te verlengen als de opnamen voor het nieuwste seizoen er op zitten.

© Wenn.com"Het komt neer op een zakelijke beslissing", zegt voorzitter Kevin Reilly van Fox Entertainment tegen het online tijdschrift iF Magazine.

De serie beschrijft 24 uur uit het leven van FBI-agent Jack Bauer, gespeeld door Kiefer Sutherland, die Amerika keer op keer van catastrofale gebeurtenissen redt.

De afleveringen worden 'real time' uitgezonden, wat betekent personages dertig minuten verder zijn als de kijker dat ook is. 24 was in Nederland onder meer te zien op RTL 5.

Verlaten

Momenteel vinden de opnamen plaats voor het achtste seizoen van de serie. De producenten van 24 staan volgens Reilly nog steeds achter het programma. "Ook Kiefer is nog steeds gepassioneerd en niemand van hen lijkt de serie te willen verlaten. Het is een serie waar we heel trots op zijn."

Niet duur

Hoewel Sutherland, de grote ster van de serie, naar verluidt 550 duizend dollar (zo'n 390 duizend euro) opstrijkt per aflevering en daarmee de best betaalde televisieacteur van Amerika zou zijn, is de serie niet duur, beweert het programmahoofd.

"In onze boeken is het geen dure show." Fox wil dat de serie echter sterk eindigt, stelt Reilly. "Het wordt nog een heel zakelijke en creatieve discussie, die de komende paar maanden gaat spelen."

http://www.nu.nl/achterkl(...)-stopt-mogelijk.html
24 moet blijven
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71906210
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Noem er eens van het kaliber 24? Series die massa publiek aanspreken gaat men echt niet dood laten bloeden op de NL televisie. Daar zijn teveel reclame inkomsten uit te halen.

A-team, knight rider, airwolf, tour of duty, mash, hillstreet blues, miami vice etc zijn allemaal grijs gedraaid!
Maar dat waren ook populaire series toen ze voor het eerst op de Nederlandse televisie verschenen. De CSI's en bijvoorbeeld House zijn nu eigenlijk de enige Amerikaanse series die echt populair zijn (samen met al die flauwe comedy's). Series als 24 en Lost hebben altijd matige kijkcijfers. Ik heb het idee dat de omroepen die alleen uitzenden zodat ze na het einde van het seizoen een chique dvdbox kunnen uitbrengen, waar ze vervolgens veel meer geld aan verdienen.
Amen.
pi_71906418
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:18 schreef Jivis het volgende:

[..]

Maar dat waren ook populaire series toen ze voor het eerst op de Nederlandse televisie verschenen. De CSI's en bijvoorbeeld House zijn nu eigenlijk de enige Amerikaanse series die echt populair zijn (samen met al die flauwe comedy's). Series als 24 en Lost hebben altijd matige kijkcijfers. Ik heb het idee dat de omroepen die alleen uitzenden zodat ze na het einde van het seizoen een chique dvdbox kunnen uitbrengen, waar ze vervolgens veel meer geld aan verdienen.
Wat hebben de omroepen te maken met het uitbrengen van de dvdboxen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_71906459
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Wat hebben de omroepen te maken met het uitbrengen van de dvdboxen?
Die boxen worden nooit uitgebracht voordat het seizoen op tv is verschenen...
Amen.
pi_71921470
David Aceveda
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')