SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je smileyquote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is goed hoor dat OpenOffice. [ afbeelding ] Maar ik gebruik het nooit.
Ben je al over gedreven naar Engeland??quote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef dieselnoi het volgende:
Open office roeleert... hard!
Geen enkel probleem ermee en start echt op als een trein. Geen gezeik met die klote trials van ms office wat echt een uur duurt om hem op te starten en daarna moet je dat kut scherm je wegklikken. En ze maken dat echt zo moeilijk mogelijk om hem weg te klikken.
Dat dus.....quote:
Ach, kernel panic is zo veroorzaakt hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat dus.....
Het ligt gewoon aan de illegale Windows van TS. Gebruik toch het gratis OS Linux (bv Ubuntu), nog nooit vastloperts mee gehad.
Als je terugleest, GEBRUIK ik linux.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat dus.....
Het ligt gewoon aan de illegale Windows van TS. Gebruik toch het gratis OS Linux (bv Ubuntu), nog nooit vastloperts mee gehad.
Daar was ik vroeger goed in, maar de 2.4 reeks en begin van 2.6 kernels waren ook weer niet zo geweldigquote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, kernel panic is zo veroorzaakt hoor.
OpenOffice bestaat ook voor Windhoosquote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als je terugleest, GEBRUIK ik linux.
Tjonge... dat lezen van de meeste
idem voor jouquote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
OpenOffice bestaat ook voor Windhoos
Dan heb je gewoon een kut-PCquote:Op maandag 18 mei 2009 09:45 schreef Keiichi het volgende:
Wat een ongelofelijk klote pakket is dat openoffice.
Om de haverklap heel mijn systeem op tilt helpen, bestanden niet fatsoenlijk kunnen openen, etc, etc.
Ik vind het niets geks dat M$ zo groot is.
Die Ribbon? Voor geroutineerden een waardeloos ding.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
OpenOffice heeft geen lint dus het zuigt.
De ribbon interface is júíst handig en minder tijdrovend dan ellenlange menu's en lelijke onoverizhtelijke toolbars.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Ribbon? Voor geroutineerden een waardeloos ding.
Ik moet zeggen dat het mijn snelheid drastisch verlaagd heeft.
Met de oude vertrouwde knoppenbalk en fatsoenlijke menubalk gaat 't toch echt een stuk vlotter.
En natuurlijk via de sneltoetsen.
Ik vind die oude interfaces nu juist niks meer. Tig werkbalken met enorme hoeveelheden aan knopjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Ribbon? Voor geroutineerden een waardeloos ding.
Ik moet zeggen dat het mijn snelheid drastisch verlaagd heeft.
Met de oude vertrouwde knoppenbalk en fatsoenlijke menubalk gaat 't toch echt een stuk vlotter.
En natuurlijk via de sneltoetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |