quote:Op maandag 18 mei 2009 09:30 schreef TheClown1 het volgende:
een fles wijn in de bios. dat heb ik nog nooit meegemaakt. terechte klacht.
Nooit!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, mensen die eten en drinken in de bioscoop.Je kan toch wel een paar uur zonder eten dikkertje
Jij eet thuis ook nooit een zak chips leeg tijdens een film of voetbalwedstrijd?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, mensen die eten en drinken in de bioscoop.Je kan toch wel een paar uur zonder eten dikkertje
Vieze stinkende witte kotswijnquote:
Almere, is dat niet dat dorp dat uitgeroepen werd als lelijkste stad van Nederland?quote:
Waar baseer je erop dat het om 2 personen gaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:38 schreef MarMar het volgende:
fles wijn mee naar de bios!
Geniaal plandank je voor het idee.
Overigens, 1 fles wijn is ongeveer 6 glazen, dus met z'n tweetjes drie per persoon... als je daar bezopen van raakt ben je inderdaad waarschijnlijk een jaar of 15.
In de pathe zie je ook vaak mensen met 2x 45cl Grolsch naar de film gaan, dus snap het probleem ook niet zo goedquote:Op maandag 18 mei 2009 09:38 schreef MarMar het volgende:
fles wijn mee naar de bios!
Geniaal plandank je voor het idee.
Overigens, 1 fles wijn is ongeveer 6 glazen, dus met z'n tweetjes drie per persoon... als je daar bezopen van raakt ben je inderdaad waarschijnlijk een jaar of 15.
In je OP gebruik je MENSEN en HUN... dat is meervoud.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Waar baseer je erop dat het om 2 personen gaat?
Volgens mij was die ouwe graftak in dr eentje in de bios....
Begrijpend lezen is ook een vakquote:Op maandag 18 mei 2009 09:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
In je OP gebruik je MENSEN en HUN... dat is meervoud.
Of was het toevallig de koningin?
Medelanders gaan toch niet naar Bernini mysterie want die snappen er niks vanquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Pfff. Ja inderdaad in een bioscoop zitten andere mensen waaraan je je moet aanpassen![]()
Een fles wijn zou mij echt totaal niet boeien. Eerder dan vervelende medelanders die het nodig vinden om gewoon tijdens de film te blijven praten en bellen.
quote:
iddquote:Op maandag 18 mei 2009 09:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
Medelanders gaan toch niet naar Bernini mysterie want die snappen er niks van
Oh dus met meervoud bedoel je eigenlijk 1 graftak...quote:
Ik doelde op de groep, waar het wijf in kwestie toe behoort.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh dus met meervoud bedoel je eigenlijk 1 graftak...
Typ dan gewoon wat je bedoelt ipv als een wijf te vinden dat men je maar moet begrijpen, zelfs als je eigenlijk wat anders zegt dan je bedoelt.
conclusie: TS is een zeikwijf.
Begrijpbaar schrijven ook.quote:
Ja joh, zo'n open fles wijn stinkt ook zoooo heeeel erg dat je daardoor de hele bioscoop naar wijn ruiktquote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef LockonStratos het volgende:
Maar goed, wat dus echt enorm irritant is, van die mensen die een fles wijn opentrekken in de bios, wtf...
Wat bezielt je dan ? Iedereen lekker in jouw graflucht laten zitten, en dan zo dronken worden dat je de film niet meer snapt zeker
aussieaussie (wtfquote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef aussieaussie het volgende:
Angles & Demons![]()
Bioscoop![]()
Meer dan 10 euro betalen voor een kaartje![]()
Almere![]()
![]()
Angles & Demons niet meer zoudenvkunnen snappen na een paar drankjes![]()
![]()
Mainstream bioscopen![]()
![]()
Het filmhuis kost ook vaak rond de ¤8quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef aussieaussie het volgende:
Angles & Demons![]()
Bioscoop![]()
Almere![]()
![]()
![]()
Mainstream bioscopen![]()
![]()
Ik betaal hier gewoon 7.50 voor een kaartje... haha goedkoper.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef aussieaussie het volgende:
Hmmm, dat is in ieder geval minder dan een normale bioscoop. Hier waar ik woon is het verschil dan idd groter (7 dollar in plaats van 16). Maar ik blijf er bij dat ik in filmhuizen vaak een betere film zie.
Angels 2 keer fout spellenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef aussieaussie het volgende:
Angles & Demons![]()
Bioscoop![]()
Almere![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Dit (en nog veel erger) verdien je als je in Almere woont of er gaat stappen
Mensen... mensen... geef TS een break zeg... Hij had net zo goed naar Lelystad kunnen gaan, dát was pas erg geweest...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |