Het was zeuren in de trant van:quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Lekker ook trouwens.Jij stoot je poot en hebt pijn en je wijf begint te zeuren.
Ik neem aan dat je haar een paar flinke klappen hebt gegeven?
Waarom heb je je bloedende teen niet in haar smoel gestoken terwijl je "zuigen kreng" riep?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Het was zeuren in de trant van:
Nu ben ik wakker en ik ben vrij! kun je niet zachter doen?
*valt kapot muts ik heb pijn* (dit dacht ik dan hé )
Maar deze week niet!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef Schokbreker het volgende:
Ik vind dinsdag de ergste dag van de week.
Dan is de kop eraf maar je moet nog 4 dagen (dinsdag zelf meegerekend)
Tip:quote:Op maandag 18 mei 2009 09:20 schreef jagga het volgende:
Velen kennen het wel, de maandag.
De meest verschrikkelijke dag in de week. De dag waarop heel nederland zuchtend en steunend naar het werk gaat, omdat er toch brood op de plank moet.
Natuurlijk ken ik deze dag ook maar vandaag is er echt een die ik nooit meer mee hoef te maken![]()
Het begon vanochtend vroeg al.
- Keihard mijn kleine teentje gestoot tegen de deur(vloeken, vriendin wakker die meteen begint te zeuren
)
- Met lenzen indoen, vergeten mijn handen te wassen, lens+stofje in mijn oog geduwd wat kei pijn deed en nu loop ik met een oog rond alsof ik hem gewassen heb met zand
- door een verkeersdrempel schoot het in mijn rug, en nu kan ik bijna niet bewegen door de pijn.
- met het uitstappen uit de auto mijn hand tussen het portier gehad
Conclusie + klacht: MAANDAG EN ALLES WAT ERBIJ HOORT!
Gast ik ben 23 ik heb geen begeleiders nodig om te kunnen wonenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Tip:
Beschut, beschermd en begeleid wonen![]()
In Oost-Brabant, gokje
-edit-
Veghel
In één keer goed![]()
Nee daar heb ik nu wat aanquote:
Morgen weer een dag, kans op verbetering van vandaagquote:Op maandag 18 mei 2009 10:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee daar heb ik nu wat aan
Medelijden moet je hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |