abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69142166
CF jij hebt altijd van die kwijlelementen op je eetlijstje staan Ik krijg er spontaan trek van..

Vind het er wel goed uitzien, maar 2 kiwi's bij het ontbijt? Is dat niet een beetje karig?
pi_69142177
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef Domo-Kun het volgende:
Mijn lijst:

O: Nog niks.
T: Geen idee.
L: Cup a soup.
D: Pasta salade met kip.
Toplijst!! Niks meer aan doen.
pi_69142179
ohja en over mn tomatensoep, dat is meer tomatensaus, er zit zoveel groente, vermicelli en ballen in dat je lepel er rechtop in blijft staan
pi_69142199
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Toplijst!! Niks meer aan doen.
Nee maar serieus, ik moet nog naar de winkel en eerder dan lunch tijd wordt het niet dus tot 12 uur moet ik het met koffie doen.

Bij de winkel haal ik waarschijnlijk gewoon een half bruin brood met kaas of ham ofzo.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_69142202
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik vind jouw lijstjes altijd zo netjes! Je eet allemaal van die fijne, gezonde dingen
Op een dag dat je veel sport/beweegt, zou ik misschien wat extra eten nemen.
Klopt, genoeg eten in het weekend vind ik lastig.
Ik ben de hele tijd druk en "vergeet" dan genoeg te eten.
Op aanraden van jeweetwelwie stop ik tijdens wandelingen vanaf nu zonnebloempitten in mijn jaszak: calorie- en eiwitrijk.
Gisteren voor het eerst gedaan en het beviel wel.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:52:35 #56
331 Merel
Be here now.
pi_69142265
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 18 mei 2009 @ 09:52:37 #57
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69142268
Ik eet juist altijd veel in 't weekend. Normaal ritmisch eten in 't weekend lukt mij nooit. Vooral door laat / brak wakker worden en werken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_69142300
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
CF jij hebt altijd van die kwijlelementen op je eetlijstje staan Ik krijg er spontaan trek van..

Vind het er wel goed uitzien, maar 2 kiwi's bij het ontbijt? Is dat niet een beetje karig?
Ja, dat is ook een beetje weinig. Dus eet ik snel daarna weer

Ik heb mijn hele studententijd het ontbijt overgeslagen Ben nog steeds niet zo'n grote ontbijter, tenzij ik veel tijd heb om te eten. Een klein ontbijt is beter dan geen ontbijt, denk ik dan maar
  maandag 18 mei 2009 @ 09:55:16 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69142330
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mooi lijstje weer.
Gaat goed de laatste tijd!
Val je ook af nu?
het gaat id. op de meeste dagen erg goed, maar ik heb er tussenin weer een weekend van jewelste gehad, en een vreetbui op een losse avond, dus echt afvallen doe ik niet...

de dagen dat het heel goed gaat val ik wel af, als een tierelier, maar ijdens intortmomenten vreet ik alles er weer aan.

het zijn bigger issues zeg maar, maar: de instortmomenten worden wel steeds minder vaak... en nu ik het sporten ook begin op te bouwen moet t steeds beter gaan!

ik wil graag in juli 2010 70 kilo wegen. ik denk dat dat moet lukken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69142399
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet juist altijd veel in 't weekend. Normaal ritmisch eten in 't weekend lukt mij nooit. Vooral door laat / brak wakker worden en werken.
echt waar? Ik eet in het weekend altijd eerder minder dan meer dan door de weeks. Ik weet niet hoe het komt, vroeger was dat altijd andersom. In het weekend eet ik vaak alleen maar O - L - D en eventueel iets lekkers tussendoor, dus maar 1 T. Ik eet wel altijd slechter in het weekend Vriendlief is gek op kibbeling en lekkerbekjes vind ik erg lekker.. Mja, na een zo'n visje zit ik wel vol dus dat scheelt weer

Heuj, bijna 10 uur! Eens kijken wat voor fruit we hebben vandaag..
pi_69142490
Ik sleep mezelf naar de sportschool, als ik sporten toch ooit eens leuk zou gaan vinden

pi_69142496
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat is ook een beetje weinig. Dus eet ik snel daarna weer

Ik heb mijn hele studententijd het ontbijt overgeslagen Ben nog steeds niet zo'n grote ontbijter, tenzij ik veel tijd heb om te eten. Een klein ontbijt is beter dan geen ontbijt, denk ik dan maar
Ah okee, dan mag het

Het is moeilijk om ermee te beginnen he, als je nooit ontbeten hebt 's ochtends? Ik at vroeger ook niks 's ochtends maar ik ben toen begonnen met drinkontbijt, daarna 1 boterham, toen 2 boterhammen en inmiddels cruesli. ik kan ook met gemakt heel veel eten 's ochtends, pistoletjes met gerookte zalm op m'n nuchtere maag.. Heerlijk Ik eet in een hotel bij het ontbijt vaak zo veel dat ik niet hoef te lunchen .
pi_69142544
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ah okee, dan mag het

Het is moeilijk om ermee te beginnen he, als je nooit ontbeten hebt 's ochtends? Ik at vroeger ook niks 's ochtends maar ik ben toen begonnen met drinkontbijt, daarna 1 boterham, toen 2 boterhammen en inmiddels cruesli. ik kan ook met gemakt heel veel eten 's ochtends, pistoletjes met gerookte zalm op m'n nuchtere maag.. Heerlijk Ik eet in een hotel bij het ontbijt vaak zo veel dat ik niet hoef te lunchen .
ik kan smorgens ontbijten met patat met schnitzel, en doe dit 1 x in het jaar en ook nog eens met een kater
  maandag 18 mei 2009 @ 10:04:47 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69142571
Ik eet op mijn werk altijd meer 's morgens en thuis altijd meer 's middags. Weekend of doordeweeks maakt dan niet uit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:08:03 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69142640
Bonjour!

Welkom newbies!

Ik had deze week gepland om woensdag om 9.00 te gaan bodyjammen ipv om 20.00 (ivm naar moeder toe gaan eind middag en daar paar dagen blijven) maar ik was de podoman vergeten, daar moet ik om 9.15 mn steunzooltjes ophalen
Nu wordt mijn sportweek waarschijnlijk ditte:
Maandagavond: uur steppen
Dinsdagavond: uur steppen
Misschien woensdagochtend als ik op tijd terug ben van podoman: callasteps (het enige wat dan nog gegeven wordt)
Zaterdagochtend: Zumba

Dan kom ik iig aan minstens 3x sporten deze week
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 18 mei 2009 @ 10:09:35 #66
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69142684
bah... ik heb met spring en ren dingen écht last van mn buik... ik wil een buik-beha
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69142713
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:55 schreef kwakveense het volgende:
ik wil graag in juli 2010 70 kilo wegen. ik denk dat dat moet lukken...
Da's ongeveer een kilo per maand, toch?
Lijkt mij realistisch!

Go Kwak
  maandag 18 mei 2009 @ 10:11:43 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69142736
Overigens wordt mijn 'standaard' sportroostertje waarschijnlijk dit:

Maandagavond: steppen of, als er over een tijdje plek is, zumba
Woensdagavond: Bodyjam
Donderdagmiddag: pilates

En daar kan evt ook nog een beetje in geschoven worden als ik extra vrij ben of juist extra moet werken

Oh! En CF: ik heb die boeken besteld! Die van die mediterraan-dude met zn hippe kookboek
pi_69142758
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef kwakveense het volgende:
bah... ik heb met spring en ren dingen écht last van mn buik... ik wil een buik-beha
Hoezo was je aan het springen?

Ik had, toen ik een BMI van 31 had, echt altijd last van de buik-vetrol die in de weg zat met pilatesoefeningen Zo irritant!
  maandag 18 mei 2009 @ 10:12:32 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69142761
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef kwakveense het volgende:

Kwakjeeeee komt goed! Maar je weet het mooi te verwoorden

En je doel klinkt goed! *doet cheerleaden*
pi_69142787
OMG er is geen fruit En ik had op fruit gerekend als T !!

ik moet nu dus hongerlijden tot 12.00, want dan kan ik eindelijk lunchen..
pi_69142803
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens wordt mijn 'standaard' sportroostertje waarschijnlijk dit:

Maandagavond: steppen of, als er over een tijdje plek is, zumba
Woensdagavond: Bodyjam
Donderdagmiddag: pilates

En daar kan evt ook nog een beetje in geschoven worden als ik extra vrij ben of juist extra moet werken

Oh! En CF: ik heb die boeken besteld! Die van die mediterraan-dude met zn hippe kookboek
Nice! Regelmatig sporten maakt het afvallen zoooveel makkelijker

En ik ben benieuwd wat je ervan vindt; ik vond de D-suggesties in het algemeen best wel lekker eruit zien!
  maandag 18 mei 2009 @ 10:15:27 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69142841
Zo'n buikbh bestaat al hoor dames! Denk aan een stepin! Of aan zo'n buikelastike voor zwangere vrouwen. Als je een klein maatje een beetje inneemt moet het ook het niet zwangere buikje prima ondersteunen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:21:33 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69143020
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nice! Regelmatig sporten maakt het afvallen zoooveel makkelijker

En ik ben benieuwd wat je ervan vindt; ik vond de D-suggesties in het algemeen best wel lekker eruit zien!
Ik hoop het!
En ik zal je laten weten wat ik ervan vind! Als het goed is komen ze snel binnen, want op bol.com stond dat ze maar ongeveer 1 dag levertijd hadden
  maandag 18 mei 2009 @ 10:23:01 #75
331 Merel
Be here now.
pi_69143064
Even een egopost tussendoor:

Wat is het toch verschrikkelijk irritant als mensen in je teksten gaan zitten rommelen! Vooral omdat het artikel er absoluut niet beter op wordt Alleen maar omdat ze er zelf ook even een plasje over moeten doen, omdat ze niet kunnen accepteren dat mijn versie gewoon goed is, omdat ze hun eigen positie moeten verdigen, omdat ze gewoon altijd ergens kritiek op willen geven. Blergh!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')