Toplijst!! Niks meer aan doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef Domo-Kun het volgende:
Mijn lijst:
O: Nog niks.
T: Geen idee.
L: Cup a soup.
D: Pasta salade met kip.
Nee maar serieus, ik moet nog naar de winkel en eerder dan lunch tijd wordt het niet dus tot 12 uur moet ik het met koffie doen.quote:
Klopt, genoeg eten in het weekend vind ik lastig.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik vind jouw lijstjes altijd zo netjes! Je eet allemaal van die fijne, gezonde dingen
Op een dag dat je veel sport/beweegt, zou ik misschien wat extra eten nemen.
Ja, dat is ook een beetje weinig. Dus eet ik snel daarna weerquote:Op maandag 18 mei 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
CF jij hebt altijd van die kwijlelementen op je eetlijstje staanIk krijg er spontaan trek van..
Vind het er wel goed uitzien, maar 2 kiwi's bij het ontbijt? Is dat niet een beetje karig?
het gaat id. op de meeste dagen erg goed, maar ik heb er tussenin weer een weekend van jewelste gehad, en een vreetbui op een losse avond, dus echt afvallen doe ik niet...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi lijstje weer.![]()
Gaat goed de laatste tijd!![]()
Val je ook af nu?
echt waar? Ik eet in het weekend altijd eerder minder dan meer dan door de weeks. Ik weet niet hoe het komt, vroeger was dat altijd andersom. In het weekend eet ik vaak alleen maar O - L - D en eventueel iets lekkers tussendoor, dus maar 1 T. Ik eet wel altijd slechter in het weekendquote:Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet juist altijd veel in 't weekend. Normaal ritmisch eten in 't weekend lukt mij nooit. Vooral door laat / brak wakker worden en werken.
Ah okee, dan mag hetquote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een beetje weinig. Dus eet ik snel daarna weer
Ik heb mijn hele studententijd het ontbijt overgeslagenBen nog steeds niet zo'n grote ontbijter, tenzij ik veel tijd heb om te eten. Een klein ontbijt is beter dan geen ontbijt, denk ik dan maar
ik kan smorgens ontbijten met patat met schnitzel, en doe dit 1 x in het jaar en ook nog eens met een katerquote:Op maandag 18 mei 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee, dan mag het
Het is moeilijk om ermee te beginnen he, als je nooit ontbeten hebt 's ochtends? Ik at vroeger ook niks 's ochtends maar ik ben toen begonnen met drinkontbijt, daarna 1 boterham, toen 2 boterhammen en inmiddels cruesli. ik kan ook met gemakt heel veel eten 's ochtends, pistoletjes met gerookte zalm op m'n nuchtere maag.. HeerlijkIk eet in een hotel bij het ontbijt vaak zo veel dat ik niet hoef te lunchen
.
Da's ongeveer een kilo per maand, toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:55 schreef kwakveense het volgende:
ik wil graag in juli 2010 70 kilo wegen. ik denk dat dat moet lukken...
Hoezo was je aan het springen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef kwakveense het volgende:
bah... ik heb met spring en ren dingen écht last van mn buik... ik wil een buik-beha
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef kwakveense het volgende:
bah... ik heb met spring en ren dingen écht last van mn buik... ik wil een buik-beha
Nice! Regelmatig sporten maakt het afvallen zoooveel makkelijkerquote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens wordt mijn 'standaard' sportroostertje waarschijnlijk dit:
Maandagavond: steppen of, als er over een tijdje plek is, zumba
Woensdagavond: Bodyjam
Donderdagmiddag: pilates
Zaterdagochtend: Zumba
En daar kan evt ook nog een beetje in geschoven worden als ik extra vrij ben of juist extra moet werken![]()
Oh! En CF: ik heb die boeken besteld! Die van die mediterraan-dude met zn hippe kookboek
Ik hoop het!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice! Regelmatig sporten maakt het afvallen zoooveel makkelijker
En ik ben benieuwd wat je ervan vindt; ik vond de D-suggesties in het algemeen best wel lekker eruit zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |