ja. Ik hoef wel morgen niet te werken. Dat is wel fijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 04:07 schreef GGMM het volgende:
Serieus?
Dat zou mij niet overkomen in een gay bar.quote:Op maandag 18 mei 2009 04:28 schreef Viro het volgende:
Dat is iig beter dan dronken een gaybar binnenlopen en schreeuwen dat je zin hebt in anale seksStaat er opeens een grote neger voor je met een olifantenlul
ben je gelijk weer nuchter als ie in je aars zit
profiel checkt...interessante sigquote:Op maandag 18 mei 2009 04:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat zou mij niet overkomen in een gay bar.
ik benn vrouw.
En ik weet niet of het echt zou gebeuren.
en jippie vor mensen die ook op msn zitten nu
Lichtekooi met zuigzucht, heb je ook foto's?quote:Op maandag 18 mei 2009 04:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik benn vrouw.
Want vrouwen hebben geen anus natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 04:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik benn vrouw.
Jawel, maar op de mijne zitten die gays in die bar niet te wachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 05:14 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Want vrouwen hebben geen anus natuurlijk
Een anus is een anus natuurlijk. Verder is het wel een interessante discussie zo op de vroege ochtend.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:15 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Jawel, maar op de mijne zitten die gays in die bar niet te wachten.
Dus als een hetero-man anale seks wil, kan ik hem ook gewoon naar een andere man sturenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een anus is een anus natuurlijk. Verder is het wel een interessante discussie zo op de vroege ochtend.
Juist! En om dat te bewijzen maak jij een closeup foto van je anus. Dan zoek ik er een foto van een mannenanus bij. Veel verschil zal er niet zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dus als een hetero-man anale seks wil, kan ik hem ook gewoon naar een andere man sturen
Het gaat dan om alles, niet alleen om dat.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Juist! En om dat te bewijzen maak jij een closeup foto van je anus. Dan zoek ik er een foto van een mannenanus bij. Veel verschil zal er niet zijn.
Ik wel op die van jou hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 08:15 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Jawel, maar op de mijne zitten die gays in die bar niet te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |