Maar ik wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:
ik had nog serieus de lapo![]()
daar had ik heul niet op gerekend
en terecht!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik en m'n ePenis voelen zich geroepen bij 'OG'.
Als we daar niet de rar-meneer hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WHAHAHAHA! ZO HEY! ECHT?!?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:
ik had nog serieus de lapo![]()
daar had ik heul niet op gerekend
Voelen aan Eijking's ePenis.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet zo heel veel hoor, minuutje of 10 in totaal denk ik?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als we daar niet de rar-meneer hebben.Hoeveel tijd heb je daar nu ingestoken?
Oh je had de desbetreffende foto's al een keer opgeslagen?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet zo heel veel hoor, minuutje of 10 in totaal denk ik?.
Alex, hmm?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand noemde hem toen mokkaneger in dat topic en zo noem ik 'm af en toe nogsteeds!
Ja, en in de loop der tijd enkelen met mijquote:Op maandag 18 mei 2009 02:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je had de desbetreffende foto's al een keer opgeslagen?![]()
Die van Bt en Q_B klopten overigens niet.
Daar waren we nog voor geschorst op de middelbare, wist je dat alquote:Op maandag 18 mei 2009 02:28 schreef shindigg het volgende:
[..]
Alex, hmm?
Guitige naam, tho. Aaitje over z'n bol.
Nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar waren we nog voor geschorst op de middelbare, wist je dat al.
Wel raar dat jij er niet in staat.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je had de desbetreffende foto's al een keer opgeslagen?![]()
Die van Bt en Q_B klopten overigens niet.
De school wou zelfs aangifte doen, maar dat was waarschijnlijk gewoon bangmakerij (bleek later gelukkigquote:
Nee, daar trap ik niet in.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, en in de loop der tijd enkelen met mij. Q_B klopt inderdaad niet, had ik zo'n sexy rectificatie voor geplaatst maar dat topic is verwijderd
![]()
. BT is stiekem wel echt. Mooi hoe ze subtiel ontkend en meepraat, dat wel
.
Ja ik had ook nog wel een "mantheharpoonsfas" verwacht.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:31 schreef shindigg het volgende:
[..]
Wel raar dat jij er niet in staat..
De chatlog is de discussie tussen Breathtaking en degene waarvan ik de foto vandaan hebquote:Op maandag 18 mei 2009 02:34 schreef Fascination het volgende:
Nee, daar trap ik niet in.Ik weet voor 100% zeker dat niet alle drie de foto's van haar zijn.
Numero 2 en 3 kloppen wel. Of de eerste foto klopt is inderdaad de vraag.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar trap ik niet in.Ik weet voor 100% zeker dat niet alle drie de foto's van haar zijn.
[..]
Ja ik had ook nog wel een "mantheharpoonsfas" verwacht.
Tering zeg, wat een gedoe.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De school wou zelfs aangifte doen, maar dat was waarschijnlijk gewoon bangmakerij (bleek later gelukkig)! Moesten we zo'n boek lezen en een samenvatting maken die dag, viel ik in slaap in een lokaal en werd ik gewekt door één van die anderen met een uitgeprinte samenvatting. Echt droog, was nog goedgekeurd ook
.
quote:Op maandag 18 mei 2009 02:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De chatlog is de discussie tussen Breathtaking en degene waarvan ik de foto vandaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |