Dat hoeft toch ook niet, misschien wìlde hij wel heel graag dat het meer was en hield hij dat zichzelf voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WIl nog even een toevoeging doen: qua alle gesprekken die we gehad hebben, tot en met afgelopen dinsdag zelfs heb ik totaal niet opgemerkt dat hij me "alleen een aardige meid" vindt. Het waren over het algemeen zeer persoonlijke, intieme (niet alleen seksuele) gesprekken van beide kanten waarin van zijn kant wel degelijk letterlijke aanleidingen waren om het toch als meer te zien dan gewoon "leuk contact houden".
Het is te persoonlijk om die chatlogs neer te zetten natuurlijk, maar ik kan echt serieus nergens een moment van twijfel of van niet-serieusheid lezen (ook niet tussen de regels door). En trust me, ik heb lang zat gezocht met mijn toen labiele hersens om iets te vinden waaruit ik kon afleiden waar het fout is gegaan. Hij heeft ook zelf toegegeven dat hij pas gisteren eigenlijk besloten heeft dat het voor hem zo niet verder kon.
bepaal jij dat voor mij?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om het verhaal te lezen, heeft het ook geen zin om te gaan reageren op een eventuele samenvatting
Dan zou ik roddels zeggenquote:
en visa versaquote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand kan online nog zo leuk zijn, het zegt niks over IRL. SIimpel
Het online gedeelte is alleen elkaar leren kennen (en dan nog niet eens echt leren kennen)... ik zou het echt pas iets anders dan dat noemen zodra er iets irl's is!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb dan ook opzich maar weinig met het zogenaamde online-daten. Ik heb echt wel eens iets met een fokster gehad, maar allemaal nadat ik ze eerst IRL had gezien. Uiteraard wel eens een flirtje ofzo, maar daar kwam dan nooit een afspraakje van ofzo.
Iemand zien is voor mij echt wel een voorwaarde om iemand leuk te vinden, en dan niet alleen om het uiterlijk an sich, maar ook gewoon hoe iemand's stem klinkt etc....
Nee hoor, als jij wilt reageren om het reageren moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
bepaal jij dat voor mij?
vertel me dan ook maar meteen wat ik vanavond ga eten
Andersom echterquote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand kan online nog zo leuk zijn, het zegt niks over IRL. SIimpel
Of nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zou ik roddels zeggen![]()
Verhalen kunnen ook waar zijn.
Ja, haal je eigenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw gaap??? Ik kan dat heel goed zelf hoor, heb ik jouw gaap niet voor nodig.tsk mij slaan.
Preciesquote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Het online gedeelte is alleen elkaar leren kennen (en dan nog niet eens echt leren kennen)... ik zou het echt pas iets anders dan dat noemen zodra er iets irl's is!
Je kan iemand online best goed leren kennen, alleen irl zie je de karaktertrekjes, die kleine gewoontes.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Het online gedeelte is alleen elkaar leren kennen (en dan nog niet eens echt leren kennen)... ik zou het echt pas iets anders dan dat noemen zodra er iets irl's is!
Ik word elke keer afgeleid door die tieten op je ava als jij iets gepost hebt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, misschien wìlde hij wel heel graag dat het meer was en hield hij dat zichzelf voor.
Ik heb wel een leuke man ontmoedt zaterdag.
We hebben zitten praten en hij was heel geintresseerd en ik heb zijn nummer, maar ik durf niet te bellen
En ik denk ook niet dat het echt iets kan worden, maar een beetje aandacht is wel leuk.
Alleen wil ik niet dat hij denkt dat ik seks wil, want dat wil ik niet.
Dus kan ik hem beter niet bellen denk ik.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb nog nooit iemand leren kennen online waar ik verlieft op werd.
Ook niet hij op mij.
Gewoon iemand ontmoeten in het echt is veel fijner, want dan zie je hem ook.
ik hoef echt niet 100% details te weten voor ik een (eventueel nuttige) tip kan geven.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij wilt reageren om het reageren moet je dat vooral doen.
Maar als jij lotuss wilt helpen, heeft het geen zin om te reageren op een samenvatting van het verhaal.
Mogguh Bels,quote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Wat hoor ik, roddels? Wie wat waar?
Stem.. Hoe iemand zich gedraagt.. Beweegt.. Dat soort dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand zien is voor mij echt wel een voorwaarde om iemand leuk te vinden, en dan niet alleen om het uiterlijk an sich, maar ook gewoon hoe iemand's stem klinkt etc....
Die passen bij mijn naamquote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik word elke keer afgeleid door die tieten op je ava als jij iets gepost hebt.
Ik deed mee, het is niet zo dat ik je op de bek nam.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of niet![]()
[..]
Ja, haal je eigen![]()
Het was meer een foeii.p.v
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |