Zo wat voor spannends heb jij dit weekend dan wel niet gedaanquote:
Miss had ik wat spannends moeten doenquote:Op maandag 18 mei 2009 07:35 schreef mrbox het volgende:
Zo wat voor spannends heb jij dit weekend dan wel niet gedaan![]()
![]()
![]()
En jij ook een goeiemorgen trouwensquote:Op maandag 18 mei 2009 06:56 schreef kingmob het volgende:
Ik lag om 8 uur al in mijn bed, wat heb ik heerlijk geslapen![]()
(van zaterdag op zondag dan ook niet naar bed geweest lol)
Teken van het ouder wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 07:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Miss had ik wat spannends moeten doen
In het weekend al een 60 jarige oma genoemd, dus dat ik oud wordt is al bekendquote:Op maandag 18 mei 2009 07:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Teken van het ouder worden
Moet je eens je oor op je knie leggen en dan je been wiebelen, dat piept en kraakt als een gek(bij mij dan)
quote:Op maandag 18 mei 2009 07:29 schreef MNR het volgende:
[..]!
3 DJ's daar die de juiste dingen zeggen![]()
[..]
[..]
Ik ga m laten merken dat ik hem leuk vind![]()
Daar ga ik vandaag eens subtiel mee beginnen en dan kijk ik hoe hij daarop reageert.
Ach, zolang je de kwart eeuw nog niet voorbij bent...quote:Op maandag 18 mei 2009 07:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In het weekend al een 60 jarige oma genoemd, dus dat ik oud wordt is al bekend
Het lichaam is een eng iets
En wat als dat wel zo is?quote:Op maandag 18 mei 2009 07:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ach, zolang je de kwart eeuw nog niet voorbij bent...
Des te erger om oud te worden genoemd hequote:Op maandag 18 mei 2009 07:50 schreef kingmob het volgende:
Ach, zolang je de kwart eeuw nog niet voorbij bent...
Hahaha, maar jij bent ook een man! Wij vrouwen hebben de eeuwige jeugdquote:Op maandag 18 mei 2009 07:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dan begint de aftakeling
Bij mij iig wel
Hehehequote:Op maandag 18 mei 2009 07:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Thx
En zet hem op natuurlijk (niet TE subtiel he)
quote:
lies!quote:Op maandag 18 mei 2009 08:03 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, maar jij bent ook een man! Wij vrouwen hebben de eeuwige jeugd
Jij meet sletje ookquote:
Van ripley wist hij het al hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 08:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij meet sletje ookzo onschuldig vanuit de achtergrond maar ondertussen ...
Huh wut?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:03 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, maar jij bent ook een man! Wij vrouwen hebben de eeuwige jeugd
Hoe staat het met jouw aftakeling dan?quote:
Eeeehm daar gaat het heel goed mee, of eigenlijk heel slecht, het is maar hoe je het bekijktquote:Op maandag 18 mei 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw aftakeling dan?
Het is in ieder geval dus al goed aan de gangquote:Op maandag 18 mei 2009 08:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehm daar gaat het heel goed mee, of eigenlijk heel slecht, het is maar hoe je het bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |