ja, er zijn verschillende namen voor dat ding maar je kan het in elke speciaalzaak kopenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:51 schreef Rauzer het volgende:
Er is zo'n ding dat je kan gebruiken om de kolen snel heet te maken. Maar hoe heet zo'n ding en waar koop je die?
Tering... Binnen 30 minuten heb je een boom in stukken gezaagd, gekloofd, vuur gestookt, vuur in laten storten en kun je roosteren!quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 00:12 schreef rinzzz het volgende:
[..]
binnen 30 minuten hete kolen...
dat moet zonder zo'n ding toch nog wel sneller kunnen?
dat was ook mijn idee...maar dat apparaat zal wel bedoeld zijn voor mensen die verder geen moeite willen doen met opletten of de kolen al grijs zijn enz.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag twee uur mee bezig geweest. Brandolie had ik niet, en met aanmaakblokjes ging het niet zo snel.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Voor datsoort mensen hebben ze de gasbarbeque uitgevonden.quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 00:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat was ook mijn idee...maar dat apparaat zal wel bedoeld zijn voor mensen die verder geen moeite willen doen met opletten of de kolen al grijs zijn enz.
Je pleurt de kolen in dat ding, slingert hem aan, wacht tot 'ie klaar is, pleurt de kolen op de BBQ en direct het vlees erop zonder verder moeilijk te doen.
Dat smaakt veel minderquote:Op maandag 18 mei 2009 00:29 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Voor datsoort mensen hebben ze de gasbarbeque uitgevonden.
Daar is het volgende apparaat voorquote:Op maandag 18 mei 2009 00:23 schreef bas-beest het volgende:
maar dat apparaat zal wel bedoeld zijn voor mensen die verder geen moeite willen doen met opletten of de kolen al grijs zijn enz.
die gebruik ik alleen voor de kooltjes van m'n waterpijpquote:Op maandag 18 mei 2009 00:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar is het volgende apparaat voor![]()
[ afbeelding ]
Die is makkelijk voor dagelijks gebruik hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 00:29 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Voor datsoort mensen hebben ze de gasbarbeque uitgevonden.
zon ding hebben wij ook. net of je een rookbom aansteekt en je kolen zijn dan nog niet warm.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:41 schreef mvt het volgende:
Daarom heb ik een collega een Barbecook BBQ cadeau gedaan voor zijn nieuwe huis. Papier in de koker, kolen er op, papier aansteken en wachten tot de kolen wit zijn! Ideaal
[ afbeelding ]
Als je er verder geen lucht bij wappert of blaast kan ik me voorstellen dat het zo lang duurtquote:Op maandag 18 mei 2009 00:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag twee uur mee bezig geweest. Brandolie had ik niet, en met aanmaakblokjes ging het niet zo snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |