Daar word je ook niet blij van!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
Dan moet ik tegenwoordig voor Feyenoord, Sparta, Excelsior of Dordrecht zijn
Na Ajax ben ik wel voor Twentequote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:29 schreef Billy_Talent het volgende:
In before the "als je uit Oss komt dan ben je voor top"
Oh ik wel hoor. Na Ajax ben ik voor Twente en ik zag Volendam ook heel graag winnen altijd dit seizoen. Ik ben ook sowieso altijd anti Roda of Ado, dus heb zeker wel voorkeurenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:40 schreef Noshiba het volgende:
Wat een gelul, waarom zit hier geen slotje op ?
En na Ajax ben ik voor niemand vind ik ook bullshit. Amateurvoetbal ga ik dan wel kijken.
welke locals moet ik dan supporteren?quote:
En anders ben je een stommerik!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef Darkestrah het volgende:
TS:"Je mag alleen voor de club zijn waar je dichtbij woont."
Wat een pannenkoek ben jij om voor mij te beslissen voor welk team ik moet zijn!!! Een successupporter? volgens mij heb jij de laatste 5/6 jaar geen voetbal gezien of wel??? ik reis met me cluppie overal naar toe en dan noem jij mij een succesupporter. ik heb ze zien verliezen in birmingham/marseille etc. en ik heb ze zien winnen in florence/hamburg. Mischien ben jij wel een successupporter.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:47 schreef stephan1900 het volgende:
[..]
Wat een pannenkoek ben jij om voor mij te beslissen voor welk team ik moet zijn!!! Een successupporter? volgens mij heb jij de laatste 5/6 jaar geen voetbal gezien of wel??? ik reis met me cluppie overal naar toe en dan noem jij mij een succesupporter. ik heb ze zien verliezen in birmingham/marseille etc. en ik heb ze zien winnen in florence/hamburg. Mischien ben jij wel een successupporter.
Mijn vader zou zich ''schamen'' als ik voor een andere club zou zijn dan voor Ajax. Ik had geen andere keus en dat gebeurt later ook bij mijn kinderen en ik ben hem daar eeuwig dankbaar voor.
Dan zou ik voor Zeelandia/Middelaurg moeten zijn. Laten die nu voor het tweede jaar op rij gedegradeerd zijn. Komen volgend seizoen uit in de vijfde! klasse van het zondagamateurvoetbal uit.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef Darkestrah het volgende:
TS:"Je mag alleen voor de club zijn waar je dichtbij woont."
Man schiet zichzelf door het hoofd op snelwegquote:Op zondag 17 mei 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
TS is nu in een hoekje aan het huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |