abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 15:53:52 #41
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_69576425
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Williamss het volgende:
Hi,

Nieuw hier, en val meteen de deur in huis met een "probleempje".

Het zit zo:
Heb voor het eerst een serieus lief (word er 20), alles is erop en eraan, grote liefde dus, van allebei de kanten (hopelijk toch )
Maar zij komt juist van een relatie van 2 jaar, dus is geen maagd meer.
Ik wel, maar heb haar dit nog niet verteld, ze gaf wel aanleiding dat ze wou weten hoeveel bedpartners ik al gehad heb, en heb dit onderwerp dan maar wat afgewimpeld...tuurlijk zit het er nu wel aan te komen dat ik ooit eens moet vertellen over mij, dat ik nog niet all the way ben gegaan met mn vorige vriendinnetjes.
Ik vertel haar dit wel het best voor we naar bed gaan, wat zij btw binnenkort wil.

Hoe denken jullie dit het beste aan te pakken ?

ps: als ik het zo zelf lees vind ik het best belachelijk eigenlijk

Grts, William
Waar in World of Warcraft heb je haar gevonden?
pi_69858708
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Williamss het volgende:
Hi,

Nieuw hier, en val meteen de deur in huis met een "probleempje".

Het zit zo:
Heb voor het eerst een serieus lief (word er 20), alles is erop en eraan, grote liefde dus, van allebei de kanten (hopelijk toch )
Maar zij komt juist van een relatie van 2 jaar, dus is geen maagd meer.
Ik wel, maar heb haar dit nog niet verteld, ze gaf wel aanleiding dat ze wou weten hoeveel bedpartners ik al gehad heb, en heb dit onderwerp dan maar wat afgewimpeld...tuurlijk zit het er nu wel aan te komen dat ik ooit eens moet vertellen over mij, dat ik nog niet all the way ben gegaan met mn vorige vriendinnetjes.
Ik vertel haar dit wel het best voor we naar bed gaan, wat zij btw binnenkort wil.

Hoe denken jullie dit het beste aan te pakken ?

ps: als ik het zo zelf lees vind ik het best belachelijk eigenlijk

Grts, William
Waarschijnlijk vermoedt ze het al, dus gewoon vertellen als het er weer over gaat. Het is erger als je erover gaat liegen.
pi_69859501
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:34 schreef Williamss het volgende:
zoals ik 3 posts hoer zei, is het al gebeurd
kheb m'n verhaal in "hoe was je eerste keer" geplaatst

grts
Link ?
U MAD?
pi_69888620
Zeg gewoon dat iedere keer dat je het hebt gedaan de dame boven op zat.. dat jij dus nooit het werk hebt gedaan zeg maar, denkt ze toch dat je geen maagd meer bent en het bewijst dat je chick een domme snol is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')