Kan Mieke zekers de campagne doenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja en dan die reclame van de boddygroom zelf.
En de nieuwe massage staven van Philips.
Dat consumer lifestyle wordt een steeds breder begrip.
Sex sells! Only a few more months and we'll all be face down ass up with a Philips logo tattood on our asses!
is hij ook gelijk weer onder de pannen als hij straks brodeloos dreigt te worden bij Jaminquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is hij ook gelijk weer onder de pannen als hij straks brodeloos dreigt te worden bij Jamin
Wellicht wordt hij dan net zo bekend als de supermarkt manager van Albert heijn
Euhm......quote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef MisterO het volgende:
Samenvatting van de, eh, laatste 10 topics?
Same Shit Different Day'squote:
Ach gewoon met vanalles bezig. Scriptie ingeleverd, veel tenniswedstrijden, songfestival avonden bij vriendenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Same Shit Different Day's
Waar heb jij dan zolang gezeten als je 10 topics gemist hebt?
Nee hoor, 10 topics lang in Assen blijven hou ik echt niet vol. Ik moet af en toe toch echt uit de stadquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In Assen vrees ik.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee hoor, 10 topics lang in Assen blijven hou ik echt niet vol. Ik moet af en toe toch echt uit de stad
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 18 mei 2009 13:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral omdat sommige topics ook weken mee gaan
Nou zo nu en dan kan het best een week duren volgens mij. Maar ach wat weet ik er eigenlijk van?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij begrijpt het![]()
alleen komt het volgens mij niet vaak voor dat een [HOMO]topic wekenlang open is
Volgens mij lees je altijd stiekem mee, maar post je verder vrij weinigquote:Op maandag 18 mei 2009 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou zo nu en dan kan het best een week duren volgens mij. Maar ach wat weet ik er eigenlijk van?
Nee helaas en teruglezen doe ik al helemaal niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij lees je altijd stiekem mee, maar post je verder vrij weinig
Daar ben ik mee gestopt, teruglezen. Soms veuls te veulquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee helaas en teruglezen doe ik al helemaal niet.
En dan heeft ie ook nog 's weinig te melden!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij lees je altijd stiekem mee, maar post je verder vrij weinig
Het is een schandequote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heeft ie ook nog 's weinig te melden!
elke dag weer dezelfde 26 letters, maar telkens wel in een andere volgordequote:Op maandag 18 mei 2009 13:54 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemiddag allemaal, valt er nog wat te lezen hier
Ik heb het te druk om te melden waar ik het zo druk mee heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heeft ie ook nog 's weinig te melden!
Nog sappige roddels, behalve diegene dat Ang3l en Cairon het bed delen tegenwoordig en weet ik veel wat ze nog meer met elkaar doenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elke dag weer dezelfde 26 letters, maar telkens wel in een andere volgorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |