abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69128594

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

De OP is hier te vinden.

Agenda:

21 Mei (Hemelvaart) Vondelparkmeet als het lekker weer is!
    2 juni meet in barcelona
    28 juni parkpop in den haag
  • compact en kleverig.
      zondag 17 mei 2009 @ 20:14:14 #2
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_69128610
    Goeie TT .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      zondag 17 mei 2009 @ 20:14:23 #3
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_69128616
    En dus klagen wij Singles nooit!
      zondag 17 mei 2009 @ 20:14:30 #4
    256284 Ajam
    Veelzijdig
    pi_69128620
    Waar klaag je dan als je over je partner wilt klagen?
    pi_69128636
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat is wel zo, soms kun je wel iemand missen wat dat betreft.

Ik had dat heel erg met de kindjes, Ze hebben zo'n goede punten enzo, dan is het best vervelend dat je dat niet kan delen met iemand...
    Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik mis mijn moeder ook het meeste op momenten dat ik juist iets leuks meegemaakt heb. Best apart eigenlijk Maar ook om de leuke dingen te delen is een partner dus erg fijn, gelukkig zijn er genoeg die ik kan bellen
    pi_69128648
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef Ofresca het volgende:
    En dus klagen wij Singles nooit!

We klagen over ons single-schap.
      zondag 17 mei 2009 @ 20:15:45 #7
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_69128676
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, ik niet eigenlijk . Moet dat? .
    Get woke, go broke!
    pi_69128683
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik mis mijn moeder ook het meeste op momenten dat ik juist iets leuks meegemaakt heb. Best apart eigenlijk Maar ook om de leuke dingen te delen is een partner dus erg fijn, gelukkig zijn er genoeg die ik kan bellen
    Waarom vind je dat apart? Leuke dingen wil je toch juist delen?
    pi_69128684
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef Ajam het volgende:
    Waar klaag je dan als je over je partner wilt klagen?
    bij je minnaar
    pi_69128690
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, ik niet eigenlijk . Moet dat? .
    Ja, in dit topic wel.
    pi_69128711
    quote:

[..]

Waarom vind je dat apart? Leuke dingen wil je toch juist delen?
    ik vind het apart dat ik haar dan het meeste mis. niet als ik me kut voel, maar als ik me juist goed voel.. en dan voel ik me dus weer kut
      zondag 17 mei 2009 @ 20:17:19 #12
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_69128740
    quote:

[..]

Ik niet.
      zondag 17 mei 2009 @ 20:17:23 #13
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_69128745
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, in dit topic wel.
    Ow .

Nou ik, ik lieg ook wel een beetje. Wat ik zelf aangaf, dat er altijd iemand is, niet alleen om te klagen, dat mis ik soms wel eens idd. Vooral omdat we samengewoond hebben in dit huis....

Maar voor de rest, ach, ik vermaak me wel .
    Get woke, go broke!
    pi_69128764
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

ik vind het apart dat ik haar dan het meeste mis. niet als ik me kut voel, maar als ik me juist goed voel.. en dan voel ik me dus weer kut
    Is misschien maar net wat voor band of contact je met je moeder had. Dat weet ik natuurlijk niet.
    Das ieder voor zich denk ik.
    pi_69128797
    Het is gewoon fijn om dingen te kunnen delen, leuke en minder leuke dingen.
    En het is ook fijn als je partner dat bij jou doet.
    compact en kleverig.
    pi_69128833
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ow .

Nou ik, ik lieg ook wel een beetje. Wat ik zelf aangaf, dat er altijd iemand is, niet alleen om te klagen, dat mis ik soms wel eens idd. Vooral omdat we samengewoond hebben in dit huis....

Maar voor de rest, ach, ik vermaak me wel .
    Mja, samenwonen is ook wel ff wat zeg maar.
    Ik heb niet zoveel ervaring met relaties enzo dus allang single (op een paar weken na dan). Ik weet soms niet waar ik over moet klagen want als ik een relatie heb, dan klaag ik ook omdat ik juist dan onzeker wordt.
    pi_69128886
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel ervaring met relaties enzo dus allang single (op een paar weken na dan). Ik weet soms niet waar ik over moet klagen want als ik een relatie heb, dan klaag ik ook omdat ik juist dan onzeker wordt.
    Ik word ook onzeker van verliefd zijn.
    Maar op een gegeven moment is dat gelukkig over
    compact en kleverig.
    pi_69128902
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik word ook onzeker van verliefd zijn.
    Maar op een gegeven moment is dat gelukkig over
    Ik heb dat nog niet mogen meemaken.
      zondag 17 mei 2009 @ 20:22:59 #19
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_69128916
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Taj, we schelen ook wel wat in leeftijd (goh HW< echt, dat was me nog niet opgevallen). en dan maak je andere dingen mee.

Opzich was het samenwonen niet eens zo heftg hoor, al was het afscheid wel vervelend, maar er zijn idd echt van die dagen dat ik het heerlijk zou vinden om iemand thuis aan te treffen na mijn werk ofzo. En andere dagen vind ik het weer heerlijk om te weten dat ik geen verantwoording hoef af te leggen, of in ieder geval rekening hoef te houden met iemand.
    Get woke, go broke!
      zondag 17 mei 2009 @ 20:23:34 #20
    256284 Ajam
    Veelzijdig
    pi_69128929
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

bij je minnaar
    Da's dubbelop offtopic dan!
    pi_69129038
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Taj, we schelen ook wel wat in leeftijd (goh HW< echt, dat was me nog niet opgevallen). en dan maak je andere dingen mee.

Opzich was het samenwonen niet eens zo heftg hoor, al was het afscheid wel vervelend, maar er zijn idd echt van die dagen dat ik het heerlijk zou vinden om iemand thuis aan te treffen na mijn werk ofzo. En andere dagen vind ik het weer heerlijk om te weten dat ik geen verantwoording hoef af te leggen, of in ieder geval rekening hoef te houden met iemand.

Ja het heeft een beetje 2 kanten. Ik zou graag zoiets willen wat mijn broertje heeft. Die heeft nu ruim 2 jaar een relatie en ze doen heel veel samen. Sinds een jaartje wonen ze samen en ze lijken best wel op elkaar. Ik zou ook zoiets met iemand willen, dat je helemaal jezelf kunt zijn en iemand heel goed kent. De liefde die zo wederzijds is en de bijbehorende knuffels etc. Dat mis ik ook maar aan de andere kant ist ook heerlijk om met niemand af te hoeven spreken, onzeker te zijn of alles nog goed gaat, niet bang te zijn dat het mis gaat, geen 'verantwoording' moet afleggen etc etc.
    pi_69129068
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Ajam het volgende:

[..]

Da's dubbelop offtopic dan!
    nee nee, helemaal niet, want als single kan je ook minnaars/minnaressen hebben!
    pi_69129076
    Mijn laatste soort van "relatie" was met iemand die het liefst de hele dag bij me wilde zijn en daardoor ben ik gaan rennen, lees: heb er n punt achter gezet. Was pas heel kort echt iets maar ik merkte al snel dat ik toch veel meer op mezelf gericht ben, vind het heerlijk alleen te wonen en visite/logees hartstikke leuk maar ben daarna net zo lief weer alleen
      zondag 17 mei 2009 @ 20:28:33 #24
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_69129132
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja het heeft een beetje 2 kanten. Ik zou graag zoiets willen wat mijn broertje heeft. Die heeft nu ruim 2 jaar een relatie en ze doen heel veel samen. Sinds een jaartje wonen ze samen en ze lijken best wel op elkaar. Ik zou ook zoiets met iemand willen, dat je helemaal jezelf kunt zijn en iemand heel goed kent. De liefde die zo wederzijds is en de bijbehorende knuffels etc. Dat mis ik ook maar aan de andere kant ist ook heerlijk om met niemand af te hoeven spreken, onzeker te zijn of alles nog goed gaat, niet bang te zijn dat het mis gaat, geen 'verantwoording' moet afleggen etc etc.
    Het heeft altijd 2 kanten en zodra 1 van de 2 kanten zwaarder weegt dan de andere weet je je keuze .

Ik denk dat ik eerst te lang aan de "vrije jongen" kant heb gehangen en daarna te snel geprobeerd heb om dan maar te settelen, want dat hoort zo.

Ik ben nu dan ook niet opzoek naar iets ofzo, ik kijk wel wat er mijn kant op komt. Maar het jagen om maar iemand te hebben, die tijd is voorbij .
    Get woke, go broke!
    pi_69129147
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 20:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het heeft altijd 2 kanten en zodra 1 van de 2 kanten zwaarder weegt dan de andere weet je je keuze .

Ik denk dat ik eerst te lang aan de "vrije jongen" kant heb gehangen en daarna te snel geprobeerd heb om dan maar te settelen, want dat hoort zo.

Ik ben nu dan ook niet opzoek naar iets ofzo, ik kijk wel wat er mijn kant op komt. Maar het jagen om maar iemand te hebben, die tijd is voorbij .
    Ach, je wordt ook een dagje ouder he. Wilde haren kwijt enzo.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')