wel een redelijk leuke achtbaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn leven is een beetje een achtbaan op het moment.
Weet iemand toevallig wat gewapend beton per kuub kost tegenwoordig? I.v.m. de heropbouw van mijn muur...quote:Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
@ Lotuss zit net ff het verhaal te lezendaar wordt een mens depri van.
niet de muur weer opbouwen wordt vast moeilijk komende tijd sterkt
Ja, we hoeven deze week maar 3 daagjes te werkenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna, zet maar alvast je wekker op stil en uit enzo
1 Singles meet zou genoeg moeten zijn om je er van te weerhoudenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig wat gewapend beton per kuub kost tegenwoordig? I.v.m. de heropbouw van mijn muur...![]()
Hoi MNRquote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, we hoeven deze week maar 3 daagjes te werken
Ja lekker rustig, heb ik meer tijd overquote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, we hoeven deze week maar 3 daagjes te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gebroken hart en een liter tranen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig wat gewapend beton per kuub kost tegenwoordig? I.v.m. de heropbouw van mijn muur...![]()
Hoe is 't met jou nu dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Een gebroken hart en een liter tranen.
Pff, altijd klote zeg als je je zo openstelt aan iemand en dan zoiets gebeurd..quote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel goed. Ik ben de emotionele muur aan het afbreken.quote:
Goed zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel goed. Ik ben de emotionele muur aan het afbreken.
Ben nu wat meer met mn familie aan het optrekken. Vandaag heel gezellig gehad.
Hoe is het met jou?
Filmpje gepakt, sjoelbak geboend, wat theorie geleerd, voetbal gekeken (omg spannend), lekker gegeten.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Goed zo.Wat heb je vandaag gedaan dan?
Met mij is het prima.
*djayzz had ook auto moeten wassen....quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Filmpje gepakt, sjoelbak geboend, wat theorie geleerd, voetbal gekeken (omg spannend), lekker gegeten.
Zou eigenlijk de auto wassen maar het regende, dus dat scheelde.
Ja, voetbal was spannend. Had je nog partij gekozen dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Filmpje gepakt, sjoelbak geboend, wat theorie geleerd, voetbal gekeken (omg spannend), lekker gegeten.
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
*djayzz had ook auto moeten wassen....![]()
Gelukkig is het daar nu te laat voor. ik ga slapen
Ik had niet echt partij gekozen, maar Twente had van me mogen winnen. Dat uitgerekend Hersi de penalty miste is een partij wrang.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, voetbal was spannend. Had je nog partij gekozen dan?
Haha, auto wassen vind ik zulk vervelend werk.
Tja.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik had niet echt partij gekozen, maar Twente had van me mogen winnen. Dat uitgerekend Hersi de penalty miste is een partij wrang.
Oh ja, klasse gespeeld, maar voor mn gevoel had twente de overhand en de betere kansen. Maar goed, ik heb me wel vermaaktquote:Op zondag 17 mei 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tja.Ach, ik gunde het Heerenveen ook wel.
Precies. CL finale belooft trouwens ook wat!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh ja, klasse gespeeld, maar voor mn gevoel had twente de overhand en de betere kansen. Maar goed, ik heb me wel vermaakt
Dan was ik hem alsnogquote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef halfbearad het volgende:
Nee hoor. Op mijn dekbed staat hotel.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
Is het zielig om als single een dekbed met rozenblaadjes op je bed te leggen. heb ik ooit onder invloed van mijn ex gekocht..
Toch niet met emmer en spons ?quote:
Dat ligt er aan of er nog kamers vrij zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee hoor. Op mijn dekbed staat hotel.Weet niet hoeveel dat over mij zegt?
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of er nog kamers vrij zijn
Het is maar goed dat je niet over prijzen begintquote:Op zondag 17 mei 2009 23:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die moet ik je geven box. Ik heb er geen fatsoenlijk antwoord op.
Is goed, dan is het minder raarquote:Op zondag 17 mei 2009 23:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar als je je er druk om maakt wil ik er wel bij komen liggen hoor!
Dat wilde ik doen. Maar ik kreeg het niet voor elkaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:44 schreef rival het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet over prijzen begint
Denk dat je me beter kunt komen halen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is goed, dan is het minder raarWeet je het te vinden of zal ik je komen halen?
niet zonder een foute indruk achter te laten neequote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen. Maar ik kreeg het niet voor elkaar.
Nee open! het regent toch nietquote:
Kan ik dat niet beter mijn dekbed meenemenquote:
Nu je het zegt, wat een weertje.. niet dat ik daar vanmiddag wat aan had..... tegen de tijd dat ik wakker wasquote:
Ik wil geen dekbed met rozenblaadjes op mijn bed. Mijn reputatie, wat doe je?!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan ik dat niet beter mijn dekbed meenemen
Haha:P ik heb heel de dag op zolder gezeten, en alleen savonds nog van het lekkere weer genoten. dat ga ik volgende week wel inhalenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wat een weertje.. niet dat ik daar vanmiddag wat aan had..... tegen de tijd dat ik wakker was
Je "mijn bed is een hotel" reputatie?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil geen dekbed met rozenblaadjes op mijn bed. Mijn reputatie, wat doe je?!
ik lag de hele middag nog in bedquote:Op maandag 18 mei 2009 00:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha:P ik heb heel de dag op zolder gezeten, en alleen savonds nog van het lekkere weer genoten. dat ga ik volgende week wel inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |