Jij doet het toch allemaal zonder alcohol?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef RealZeus het volgende:
terugvindzuipfestijn
Ok, 5 septembert it is.. zeg kleine druif, doe je wel wat luchtigers aan die dag ?quote:
Jij boefjequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
na 3 sinas ga ik over op de fristi hoor
ben jij d'r ook bij ???quote:
Nah gezellig een pils drinken met de enige admin die me ooit een ban heeft gegevenquote:
En met mij, en met mij!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah gezellig een pils drinken met de enige admin die me ooit een ban heeft gegeven
Oi, leuk!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum. Waar word de meet gehouden precies of is dat nog niet bekend.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oi, leuk!trek je ook wat luchtigers aan?
*roarrrrrrrrrrr* ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luchtiger dan nu bedoel je? Dat kan heul niet
Als ik nog moet rijden wel, ja. Maar als ik kan blijven pitten lust ik wel een klein biertje, hoor. Maar alcohol heeft bij mij geen invloed op het slagen van een feest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij doet het toch allemaal zonder alcohol?
Dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum.
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef MarijeH het volgende:
Hmm ik zit te twijfelen of ik zal komen. Zit zelf niet zolang op dit forum. Waar word de meet gehouden precies of is dat nog niet bekend.
Ik ga d'r gewoon blind in, heb toch een plaat voor m'n harsesquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.
Tot die tijd kan je in een SC duiken om wat namen te leren kennenenzo
Ok ik zal binnenkort wel een sc induiken denk ik. Is er al een exacte plek bekend.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kent iedereen maar een Handvol mensen.
Tot die tijd kan je in een SC duiken om wat namen te leren kennenenzo
belangrijker, er is toch wel een dresscode?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ok ik zal binnenkort wel een sc induiken denk ik. Is er al een exacte plek bekend.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
*roarrrrrrrrrrr* ...
maar lijkt me gezellig
hoezo? heb jij een tent daar dan ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook!!Tof dat je ook komt, meets zijn leuk!
Blijf je ook kamperen bommie?
Eh....mijn tent is al volquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? heb jij een tent daar dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |