En datquote:
Had ook ergens eens gehoord dat in Amerika zwervers soms kattenvoer aten als goedkoop alternatief.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:07 schreef karr-1 het volgende:
Kattenvoer schijn je prima te kunnen eten, maar of het lekker is weet ik niet. Heb ooit iets op tv gezien waar bij iemand een blik kattenvoer opbakte met wat groente en het gewoon opat.
Hmm, heb ook wel eens een hapje Whiskas genomen, en ik vond juist dat het uitermate flauw smaakte. Met een beetje Maggi erbij zou het veel beter zijn, maar dat is dan weer slecht voor de kat.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:12 schreef Bomil het volgende:
ik heb het geprobeerdeerlijk gezegd smaakt het nergens naar en is een beetje aan de gore kant want je proeft alleen zout zover ik het herinner
Ik neem aan dat je het voor menselijk gebruik ook wat moet kruiden enzo, maar dat doe je voor een kat niet aangezien dat dan weer slecht is. Katten mogen in principe ook geen menseneten hebben omdat het vaak te zout is. Een kat heeft natuurlijk veel kleinere nieren enzo, dus zal er vaak moeite mee hebben.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:14 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm, heb ook wel eens een hapje Whiskas genomen, en ik vond juist dat het uitermate flauw smaakte. Met een beetje Maggi erbij zou het veel beter zijn, maar dat is dan weer slecht voor de kat.
Jeps, dat is bekend. Ben wat dat betreft altijd wel experimenteel aangelegd. Wil graag weten wat de beestjes eten.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het voor menselijk gebruik ook wat moet kruiden enzo, maar dat doe je voor een kat niet aangezien dat dan weer slecht is. Katten mogen in principe ook geen menseneten hebben omdat het vaak te zout is. Een kat heeft natuurlijk veel kleinere nieren enzo, dus zal er vaak moeite mee hebben.
Ik heb bewondering voor je. Ik moet wel zeggen dat de kat hier ook chips. patat en chocola eet en nog steeds in leven is.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jeps, dat is bekend. Ben wat dat betreft altijd wel experimenteel aangelegd. Wil graag weten wat de beestjes eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |