Er is dus juist géén zwart gat!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:02 schreef GasTurbine het volgende:
de tsjik waar ik verliefd op ben geraakt negeert me. ()
Ik heb m'n topic nu ook voor de zwakzinnigen onder ons aangepast. Succes met je lepra!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:03 schreef steeg het volgende:
misschien moet je je klacht naam veranderen in 'ze moeten me alweer niet' want met een vakantie/exurcie heeft dit niks te maken.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:03 schreef steeg het volgende:
misschien moet je je klacht naam veranderen in 'ze moeten me alweer niet' want met een vakantie/exurcie heeft dit niks te maken.
Was dat maar zoquote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
En waarom negeert dat meisje je ?
Is het misschien dat ze steeds vraagt of je wilt langskomen en jij komt dan steeds met gare excuses omdat je eigenlijk een beetje bang bent ?
Ik weet natuurlijk niet oft zo is met c'est possible !
Ze wilt gewoon niet dat jouw kloppende penis ( met aderen ) niet in haar vagina geplaatst mag worden, das toch duidelijk ?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Het is juist het tegenovergestelde. Ik heb een 20tal foto's met haar op vakantie en we hebben een paar keer lekker Grieks gegeten samen. Maar nu zegt ze heul niks meer en reageert ze kortaf
Maar dit is R&Pstuff. Laten we het op het niks na de vakantie houden.
Boh gek ik zat in Athene en ik heb heul veel rellen meegemaakt! Maar dat dump ik morgen wel in een TRV-topic als er behoefte naar isquote:Op zondag 17 mei 2009 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon niet dat jouw kloppende penis ( met aderen ) niet in haar vagina geplaatst mag worden, das toch duidelijk ?
Snel zoek iemand anders, je zit in de friends-zone ( maken ze hier op Fok! wijs ) gewoon niet naar luisteren komt wel goed.
Hebje ook gevist in Greece ?
Hey, foto's...quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Het is juist het tegenovergestelde. Ik heb een 20tal foto's met haar op vakantie en we hebben een paar keer lekker Grieks gegeten samen. Maar nu zegt ze heul niks meer en reageert ze kortaf
Maar dit is R&Pstuff. Laten we het op het niks na de vakantie houden.
Is dit een verkapt aanbod?quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
heb ik ook. Zelfs een topic over geopendmaar of ik die kan terugvinden.
En dan heb ik het vooral met vakanties/excursies dat je flink wat dagen met vrienden bent, samen opstaat enzo, en dan thuis komt en alleen bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |