ik heb wel kekke natuurfoto's ergens, maar ik stoor me meer aan die letters die er zo doorheenknallenquote:
het kan dus erger he...quote:
goed ideequote:Op zondag 17 mei 2009 20:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso, de 3 provincies bovenin moeten dood.
Ik had deze gedaan omdat ik geen andere had en geen zin had er eentje te maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb wel kekke natuurfoto's ergens, maar ik stoor me meer aan die letters die er zo doorheenknallen
*stroopt mouwen op en pakt honkbalknuppelquote:Op zondag 17 mei 2009 20:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zeggen de vuigerds uit limbo en Almere
Gefeliciteerd met kampioenschapquote:Op zondag 17 mei 2009 20:28 schreef dagdag het volgende:
die sfeer bij inter
http://nl.justin.tv/azzurronapoli1
dankuquote:
ik tik je zo van je brommertje af jongeman, kan je weer 4 weken in de kreukels liggenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
*stroopt mouwen op en pakt honkbalknuppel
Wat had je tegen Almere?
ik had alleen maar spierpijn johquote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik tik je zo van je brommertje af jongeman, kan je weer 4 weken in de kreukels liggen
Niets houd je tegen weg te gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 20:36 schreef LudoSanders het volgende:
Opschieten met die pingels, moet zo weg!
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:30 schreef Florian_ het volgende:
Wtf, is dit feedback?
* Florian_ Gaat even verderop kijken
Hou je mond, homo. Ik wil de wedstrijd klaar zien.quote:
ik ben heul geen mietje johquote:
Ook op mijn foto?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde bijna net trekken bij het zien van ijsmeis, bt en lisslze in die .rar![]()
onmogelijk, er zitten teveel piemels tussenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde bijna net trekken bij het zien van ijsmeis, bt en lisslze in die .rar![]()
helemaal los zeker in frieslandquote:
HEERENVEEN TRILT.quote:
ga je het ook vieren in je heereveen shirtquote:
Kun je dat drinken?quote:
Heb ik nietquote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
ga je het ook vieren in je heereveen shirt
wees blijquote:
hapten zequote:Op zondag 17 mei 2009 21:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zat mijn familie de hele tijd te trollenZo van wanneer komt van Nistelrooy/Alves er nou in?!
Mijn fanatieke neefjes welquote:
indische neefjes die voor heereveen zijn , je zal ze beter moeten opvoedenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn fanatieke neefjes welOok leuk detaill. Mijn Nederlandse familie bestaat uit allemaal blondies behalve een paar negerts. Gaan die blondies "BOEE FC NEGERS" scanderen
![]()
Het zijn toch 100% boeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:20 schreef gers het volgende:
[..]
indische neefjes die voor heereveen zijn , je zal ze beter moeten opvoeden
das dan weer minder van jequote:Op zondag 17 mei 2009 21:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het zijn toch 100% boeren.Die kant heb ik ook
Yea 3 die rond de 18/19 zijn. Dat zijn dan ook mijn enige Indo nichtjes.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:26 schreef gers het volgende:
owja heb je indische nichtjes van een jaar of 18
pics, hyves, msn?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Yea 3 die rond de 18/19 zijn. Dat zijn dan ook mijn enige Indo nichtjes.
ik doe me bestquote:Op zondag 17 mei 2009 21:28 schreef Syb-rund. het volgende:
gers faler, als je zit te trollen moet je wel puike zinnen neerzetten
Nee kan ik niet makenquote:
waarom niet ?quote:
5 euro per pic.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:39 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet ?
ik zal heel voorzichtig met haar zijn
de rarpics?quote:
quote:
vertelquote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, je mag toch hopen dat Nederland nooit in oorlog raakt kijkend naar de kneusjes die ons land dan zouden moeten doen verdedigen. Zitten er hier 2 in de coupe, als ze samen tot 10 kunnen tellen geef ik ze een staande ovatie.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, je mag toch hopen dat Nederland nooit in oorlog raakt kijkend naar de kneusjes die ons land dan zouden moeten doen verdedigen. Zitten er hier 2 in de coupe, als ze samen tot 10 kunnen tellen geef ik ze een staande ovatie.
Yowquote:Op zondag 17 mei 2009 22:14 schreef Demon_Hunter het volgende:
Shit deze sc is gewoon dood aan het bloeden.
nee hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:14 schreef Demon_Hunter het volgende:
Shit deze sc is gewoon dood aan het bloeden.
Nee ik stop liever brandende banken in mijn vagina.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:19 schreef Juicyhil het volgende:
Neuken.
soms vraag ik me af wat er in die 60 jaar allemaal is misgegaan...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
neequote:Op zondag 17 mei 2009 22:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nee ik stop liever brandende banken in mijn vagina.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Tentamens? Wat waren dat ook al weer?
Is iets met kamperen he?
OMGWTFBBQquote:Op zondag 17 mei 2009 22:52 schreef gers het volgende:
OW NOESZ
Kanker, ik lachte hardopquote:
Ik haat kamperenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Tentamens? Wat waren dat ook al weer?
Is iets met kamperen he?
Dat gehele dialoog was zo dramatisch dat ik niet weet waar te beginnen en dat dus ook maar niet doe.quote:
Het was wel in het nederlands?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat gehele dialoog was zo dramatisch dat ik niet weet waar te beginnen en dat dus ook maar niet doe.
Dat wel.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
BT is serieus geil. Geluk dat ik haar toch maar gedaan had.
Sorryquote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat wel.
Wat is het saai op FOK! en hier.
topic openen + bijhorende paintquote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef dagdag het volgende:
help hier, ik krijg een kleine inham in mij pikzwarte haar
wat doe ik
hieraan![]()
![]()
Draag een pet.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef dagdag het volgende:
help hier, ik krijg een kleine inham in mij pikzwarte haar
wat doe ik
hieraan![]()
![]()
nee maar ik zit er meequote:
Ja, en ik zit niet eens op de bank geplaktquote:
Kale mannenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:23 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
nu zit het nog zo, straks zit er een stuk geen haar
Deze is ook mooi:quote:Op zondag 17 mei 2009 23:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Fokking saai laten we het over kees kankerkachel hebben.
Ik ben van de ene bank op de andere geploft. Laptopje op schoot, nog wat teksten doorlezen en we zijn weer klaar voor vandaag.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en ik zit niet eens op de bank geplakt![]()
Morgen school![]()
Wel 2 dagen deze week
Communicatie- en Informatiewetenschappen.quote:
Hoi mede-ICT'erquote:Op zondag 17 mei 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Communicatie- en Informatiewetenschappen.
Kon je niet kiezen?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Communicatie- en Informatiewetenschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |