Ga ze maar bijhouden.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Guess who's back.![]()
[..]
Met deze opmerking scoor je heel veel punten bij mij.
Ja dat is wel hetgeen wat me een tijd tegengehouden heeft, het opstaan uit de bank en de daaropvolgende barre tocht naar de koelkast. Maar uiteindelijk heeft bier gewonnen.quote:
trouwens he, ik heb toch even beast wars gekeken, en daarna die originele transformers, en kwam tot de conclusie dat die laatste veels te stijfjes isquote:
Oké.quote:
Opstaan, naar school, aan tafel, naar bed, wanneer ruim je je troep nou eens op, ze doet net alsof ik een klein kind ben, dus logisch, dat jij je dan zo gedraagt, je trekt de kop van de pop van je zusje en doet niets als je moeder wat vraagt.quote:
Herkenbaar. Daarom ga ik ook zo'n kleine 'tafel'koelkast aanschaffen voor onder/naast het bureau. Wat snacks en koud bier passen daar prima in.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat is wel hetgeen wat me een tijd tegengehouden heeft, het opstaan uit de bank en de daaropvolgende barre tocht naar de koelkast. Maar uiteindelijk heeft bier gewonnen.
Je hebt toevallig niet mijn studierichting gezien?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké.![]()
[..]
Opstaan, naar school, aan tafel, naar bed, wanneer ruim je je troep nou eens op, ze doet net alsof ik een klein kind ben, dus logisch, dat jij je dan zo gedraagt, je trekt de kop van de pop van je zusje en doet niets als je moeder wat vraagt.
WAT ZEG JE DAAR? FOEI!quote:Op maandag 18 mei 2009 01:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
trouwens he, ik heb toch even beast wars gekeken, en daarna die originele transformers, en kwam tot de conclusie dat die laatste veels te stijfjes is![]()
komen er eigenlijk wel leuke grapjes in voor?
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:44 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom ga ik ook zo'n kleine 'tafel'koelkast aanschaffen voor onder/naast het bureau. Wat snacks en koud bier passen daar prima in.
[..]
Je hebt toevallig niet mijn studierichting gezien?
Goede vraag. Het is wat meer op statistieken/onderzoeken gericht. Maar goed, ik ga uiteindelijk toch neuropsychologie doen oid.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:48 schreef Fascination het volgende:
[..]!
![]()
Waarin onderscheidt toegepaste psychologie zich eigenlijk t.a.v. gewone psychologie?
Statistiek.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Goede vraag. Het is wat meer op statistieken/onderzoeken gericht. Maar goed, ik ga uiteindelijk toch neuropsychologie doen oid.
Beast war heeft dat ook allemaal hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 01:44 schreef krioro het volgende:
[..]
WAT ZEG JE DAAR? FOEI!![]()
![]()
Eh in Beast Wars zit wel wat meer humor ja. Maar daar gaat het helemaal niet om! Spannning! Prachtige verhaallijnen! Actie! Old school graphics!
LudoSanders!quote:
Ja sorry, ik kan het niet helpen. Steeds wanneer ik jouw naam zie passeren komt dat ellendige nummertje in mij naar boven en dan heb ik de neiging dat te gaan zingen.quote:
Statistiek is inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 01:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Statistiek.![]()
Ahh oké, da's op de uni neem ik aan?
Mjah ik weet niet, ik houd helemaal niet van die nieuwerwetse graphics. Geldt voor alle tekenfilms hoor. Toen ik jong was was alles gewoon beter.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Beast war heeft dat ook allemaal hoor!![]()
![]()
En het is veel luchtiger want je hebt die debiele mier, wesp, en die rat en dino de de hele tijd gaar lopen te doen
Dat hoor ik vaker. Het doet me deugd te weten dat ik mensen nog weet te irriteren met m'n usernaam.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan het niet helpen. Steeds wanneer ik jouw naam zie passeren komt dat ellendige nummertje in mij naar boven en dan heb ik de neiging dat te gaan zingen.
Youtube met zijn gebiedende wijs. 13.gifquote:Op dit moment voeren we onderhoudswerkzaamheden aan de site uit. Relax, we zijn zo terug.
Hater!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Het doet me deugd te weten dat ik mensen nog weet te irriteren met m'n usernaam.
Wat een raar tijdstip kiezen ze daarvoor uit zeg.quote:
Hihi.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hater!
Ik ga zo slapen want ik moet er vroeg uit.
Bijna hè!quote:Op maandag 18 mei 2009 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een raar tijdstip kiezen ze daarvoor uit zeg.Doe dat 's ochtends. :'D
[..]
Hihi.Welterusten Ludo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |