== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Ik vraag gewoon eerst netjes of ze verdomme normaal willen typen. Als dat niet kan dan sla ik wel om jaquote:
Goedzoquote:Op zondag 17 mei 2009 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon eerst netjes of ze verdomme normaal willen typen. Als dat niet kan dan sla ik wel om jaAl ben ik nu aan de beterende hand... het is erger geweest
Dus jij gaat niet naar Veste?quote:
quote:
Hehe , over 10 min staat er een langharige rode headbanger wanhopig bij de fanshop jou te zoekenquote:
Doe je het nou uit het hoofd of met een foto erbij?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Samzz het volgende:
Mijn tekening word goed ontvangenNu afwachten wat de eigenaar van het beestje ervan vind!
jammer dat die keerl geen mobiel meeneemt. anders was het iig wel makkelijker geweest om te gaan. nu zou ik 'm niet snel kunnen vindenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hehe , over 10 min staat er een langharige rode headbanger wanhopig bij de fanshop jou te zoeken
Femkequote:
Ach anders gewoon voor de ingang bij cinestar, als er meerdere zoals hem staan... what are the oddsquote:Op zondag 17 mei 2009 16:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer dat die keerl geen mobiel meeneemt. anders was het iig wel makkelijker geweest om te gaan. nu zou ik 'm niet snel kunnen vinden
Portretten van bestaande paarden zijn altijd met foto erbijquote:Op zondag 17 mei 2009 16:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Doe je het nou uit het hoofd of met een foto erbij?
gewoon eentje uitkiezen ofnietquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach anders gewoon voor de ingang bij cinestar, als er meerdere zoals hem staan... what are the odds
Je voelt je nu schuldig hequote:
Aaah ok okquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Portretten van bestaande paarden zijn altijd met foto erbij
als je zo graag een portret wilt hebben, zeg dan dat je de ultieme dekhengst bentquote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je voelt je nu schuldig he![]()
[..]
Aaah ok ok
Doe ja alleen paarden of ook gewoon personen etc?
Alles behalve mensenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je voelt je nu schuldig he![]()
[..]
Aaah ok ok
Doe ja alleen paarden of ook gewoon personen etc?
Nee. Ik had naar de Kuip geklund, maar heb nee gezegd. Dan ga ik ook niet naar de Veste natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Samzz het volgende:
Gaan jullie allemaal naar de Veste? Wat voor lol is dat... Beetje op mekaar gepakt bier zuipen en voetbal kijken?
Ja, ik ben aan het provoceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |