Wat ben jij ontzettend kinderachtig bezig zegquote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Klopt helemaal!![]()
zolang ik het maar niet ruik
Hier schijnt de zon momenteelquote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
hoop dat het bij hun droog is, als ze zo weer naar buiten moet.. het komt in gouda met bakken uit de lucht..
Ik geloof er geen flikker van, als ze het al gezegd heeft dan is dat op grappende wijze gegaan... ik zeg ook zovaak dingen als dat iets beneden mn stand is en ik met ¤10.000 mn kont afveegquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend kinderachtig bezig zeg
en vannacht niet tegen eline zeggen eet jij maar op ik heb vanochtend mijn buik al vol gegetenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Logisch, die heeft een overvloed aan extras gehad al en dan durft ze ook nog eens paar keer te zeggen dat ze baalt dat ze die hamburgers niet meer op kon, omdat ze zo vol zat... tegen iemand die al hele dag niets gegeten heeft
Dat mocht niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef moha het volgende:
[..]
en vannacht niet tegen eline zeggen eet jij maar op ik heb vanochtend mijn buik al vol gegeten
eerlijk gezegd vind ik het ook niks voor eline misschien was het idd wel een grapjequote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van, als ze het al gezegd heeft dan is dat op grappende wijze gegaan... ik zeg ook zovaak dingen als dat iets beneden mn stand is en ik met ¤10.000 mn kont afveeg
Ach en die meiden zoeken het maar uit hahaha met elkaar, zolang ik van hun geniet,want dat doe ik heus wel ondanks dat ik geen favoriet heb zeg maar, want eerlijk is eerlijk, ik volg het op de voet, vind het hartstikke leuk en hoop op een Bunker2 of iets dergelijks.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij zulk soort opmerkingen denk ik dat de bedoeling duidelijk is...
Maargoed, inderdaad, misschien ligt het aan mij![]()
Maar schijnbaar heeft ze dat echt gezegd en dat verbaast me echt helemaal niets.
Kom jij uit Gouda?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
hoop dat het bij hun droog is, als ze zo weer naar buiten moet.. het komt in gouda met bakken uit de lucht..
Tuurlijk was dat grappenderwijs dan, niemand zegt toch zoiets serieus?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van, als ze het al gezegd heeft dan is dat op grappende wijze gegaan... ik zeg ook zovaak dingen als dat iets beneden mn stand is en ik met ¤10.000 mn kont afveeg
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Klopt helemaal!![]()
zolang ik het maar niet ruik
Eline werkt toch in een bejaardentehuis?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef Madelonna het volgende:
Marielin werkt keihard, die tuthola weet niet eens wat hard werken is. Verwende snotneus is het, niet meer en niet minder.
Of jij neemt woorden iets te letterlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 16:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet te zeggen, kwestie van begrijpend lezen/luisteren imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |