wat is er mis met Lidl was middel...stuk goedkoper en net zo goed....beter zelfsquote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe polls op de site.
Koude douche?
»Ja, voor iedereen
»Ja, voor de dames
»Ja, voor de heren
»Nee, nog niet
Wasmiddel The Bunker in?
»Ja, lente fris Fase III door
»Nee, dat is overbodige luxe
Maar zéi ze dat? Het is beneden mijn stand? Of maak jij dat er van?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:36 schreef Toverheks het volgende:
Voorbeeld van een sneer van Eline richting Marilien, en dan schei ik er mee uit hahaha.
Die meiden hadden het over een cremetje, Marilien gebruikte weet ik veel wat voor merk, Eline zegt, nee dat is mij te goedkoop dat is bende (zoiets) met andere woorden, nee dat gebruik ik niet dat in beneden mijn stand.
Nou, dat zijn sneren richting een ander.
Je probeerde te bespreken, maar niemand luisterde.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dan heb je blijkbaar niet opgelet, want dat heb ik wel gedaan ik BESPRAK dingen maar leg de schuld niet bij de ander. En het zijn geen 4 maar 3 weken geleden dat The Bunker begon.![]()
en nu on topic!
Herkenbaar?quote:Luister eens. Hallo Luister eens, hé hallo, luister eens, luister eens.
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:36 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe poll
Extratje:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, iedereen behalve Marielin
»Ja, voor iedereen 1 Votes
»Ja, iedereen behalve Marielin 2 Votes
»Ja, iedereen behalve Eline 0 Votes
»Ja, iedereen behalve Pim 0 Votes
»Ja, iedereen behalve Jeroen 0 Votes
»Nee, voor niemand 0 Votes
Poll sluit 17 mei om 20:00
Dat hoeft ze niet te zeggen, kwestie van begrijpend lezen/luisteren imoquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar zéi ze dat? Het is beneden mijn stand? Of maak jij dat er van?
toverheksje en ik gaan al een hele lange tijd terug....dus ik geloof direct dat ze dat zo gezegd heeft...beetje jammer want die van de aldi komt als beste uit de testquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lidl wasmiddel was een tijdje geleden als beste gestestquote:Op zondag 17 mei 2009 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat is er mis met Lidl was middel...stuk goedkoper en net zo goed....beter zelfs
ach.. hoor wat jij wil horen en denk wat jij wil denkenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je probeerde te bespreken, maar niemand luisterde.
[..]
Herkenbaar?
shit wat is dit net waren deze opties er niet dus stemde ik voor iedereen, maar nu wil ik hem op ja iedereen behalve marielin. regie kunnen jullie mijn vote ff aanpassen want dat veranderen word ik een beetje naar van tis niet de 1e keer namelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 16:36 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe poll
Extratje:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, iedereen behalve Marielin
»Ja, voor iedereen 1 Votes
»Ja, iedereen behalve Marielin 2 Votes
»Ja, iedereen behalve Eline 0 Votes
»Ja, iedereen behalve Pim 0 Votes
»Ja, iedereen behalve Jeroen 0 Votes
»Nee, voor niemand 0 Votes
Poll sluit 17 mei om 20:00
Nee dat zei ze, echt ik dacht gelijk nou wat een poeha zeg ppfftt.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Óf interpreteren naar je eigen inzichtquote:Op zondag 17 mei 2009 16:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet te zeggen, kwestie van begrijpend lezen/luisteren imo
wat een kakker als ze dat gezegd heeftquote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat zei ze, echt ik dacht gelijk nou wat een poeha zeg ppfftt.
Klopt helemaal!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ach.. hoor wat jij wil horen en denk wat jij wil denken
Logisch, die heeft een overvloed aan extras gehad al en dan durft ze ook nog eens paar keer te zeggen dat ze baalt dat ze die hamburgers niet meer op kon, omdat ze zo vol zat... tegen iemand die al hele dag niets gegeten heeftquote:
Dank jequote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
toverheksje en ik gaan al een hele lange tijd terug....dus ik geloof direct dat ze dat zo gezegd heeft...beetje jammer want die van de aldi komt als beste uit de test
Bij zulk soort opmerkingen denk ik dat de bedoeling duidelijk is...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Óf interpreteren naar je eigen inzicht
Wat ben jij ontzettend kinderachtig bezig zegquote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Klopt helemaal!![]()
zolang ik het maar niet ruik
Hier schijnt de zon momenteelquote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
hoop dat het bij hun droog is, als ze zo weer naar buiten moet.. het komt in gouda met bakken uit de lucht..
Ik geloof er geen flikker van, als ze het al gezegd heeft dan is dat op grappende wijze gegaan... ik zeg ook zovaak dingen als dat iets beneden mn stand is en ik met ¤10.000 mn kont afveegquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend kinderachtig bezig zeg
en vannacht niet tegen eline zeggen eet jij maar op ik heb vanochtend mijn buik al vol gegetenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Logisch, die heeft een overvloed aan extras gehad al en dan durft ze ook nog eens paar keer te zeggen dat ze baalt dat ze die hamburgers niet meer op kon, omdat ze zo vol zat... tegen iemand die al hele dag niets gegeten heeft
Dat mocht niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:45 schreef moha het volgende:
[..]
en vannacht niet tegen eline zeggen eet jij maar op ik heb vanochtend mijn buik al vol gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |