hier bij Den Bosch schijnt de zon hoor ,lekker weertjequote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
hoop dat het bij hun droog is, als ze zo weer naar buiten moet.. het komt in gouda met bakken uit de lucht..
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach en die meiden zoeken het maar uit hahaha met elkaar, zolang ik van hun geniet,want dat doe ik heus wel ondanks dat ik geen favoriet heb zeg maar, want eerlijk is eerlijk, ik volg het op de voet, vind het hartstikke leuk en hoop op een Bunker2 of iets dergelijks.
En 8600 euro is niet veel zegt zequote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef Madelonna het volgende:
Marielin werkt keihard, die tuthola weet niet eens wat hard werken is. Verwende snotneus is het, niet meer en niet minder.
ja werkt net zo hard voor dr geldquote:Op zondag 17 mei 2009 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eline werkt toch in een bejaardentehuis?
Eline is bejaardenverzorgster, ik zie Marielin nog niet de ontlasting van een bejaarde gaan opruimen in haar mantelpakje...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef Madelonna het volgende:
Marielin werkt keihard, die tuthola weet niet eens wat hard werken is. Verwende snotneus is het, niet meer en niet minder.
Hey, een jeneverneusquote:Op zondag 17 mei 2009 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
Nee ben er geboren en gewoont tot mijn veertiende daarna naar Delft verhuist en woon nu in Schiedam!
foutje van mijn kant denk.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:48 schreef moha het volgende:
[..]
dat heb ik niet gehoord, dat dat niet mocht wie zei dat dan
Bobby wellicht wel. Renate iig niet neequote:Op zondag 17 mei 2009 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Ik vind het fantastisch, een elitairtje versus een anti-meisje-meisje, en een stokende weirdo versus een saaie donder.
Wat dat betreft is dit wel de enige groep die dit aankan, de andere vier hadden dit niet getrokken.
kijk es aan, een echte Gouwenaarquote:Op zondag 17 mei 2009 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
Nee ben er geboren en gewoont tot mijn veertiende daarna naar Delft verhuist en woon nu in Schiedam!
Als je met tuthola Eline bedoelt, die werkt of werkte in een bejaardentehuis.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef Madelonna het volgende:
Wat dat betreft zijn het alle2 meisjes die gewoon voor hun geld werken zoals het hoort.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:50 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja werkt net zo hard voor dr geld
Ik had liever Bobby er nog in zien zitten dan Pim.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bobby wellicht wel. Renate iig niet neeAmber zonder heimwee misschien wel, met niet, en Peter is er ook een te grote aansteller voor
als ze maar met haar reet kan schudden, met haar ingestudeerde danspasjes dan is het goed, als ze zich maar vol kan vreten, is het goed en lest best als ze zich maar goed kan uitroken is het goedquote:
Peterquote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bobby wellicht wel. Renate iig niet neeAmber zonder heimwee misschien wel, met niet, en Peter is er ook een te grote aansteller voor
np. dus vrat ze het gulzig op, over groepsgevoel gesproken pffquote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
foutje van mijn kant denk.excusez
Ze werkt er nog steedsquote:Op zondag 17 mei 2009 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je met tuthola Eline bedoelt, die werkt of werkte in een bejaardentehuis.
Nou als ik de kranten zo eens lees is Gouda mijn Gouda niet meer!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
kijk es aan, een echte Gouwenaardus. ik vindt het een heerlijke stad, alleen het uitgaansleven is minder.
maar dan wijk ik uit naar R,dam of A'dam
iedereen wel denk, werd er iig nog gelachen daar binnenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had liever Bobby er nog in zien zitten dan Pim.
Dat zeker. Ben wel benieuwd of ie daar dan ook zn bek open was gaan trekken zoals ie dat hier op fok doet, of dat ie alleen een toetsenbordheld isquote:Op zondag 17 mei 2009 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had liever Bobby er nog in zien zitten dan Pim.
Eline rookt niet hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 16:53 schreef Madelonna het volgende:
[..]
als ze maar met haar reet kan schudden, met haar ingestudeerde danspasjes dan is het goed, als ze zich maar vol kan vreten, is het goed en lest best als ze zich maar goed kan uitroken is het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |