Dat zegt iedereen met een uitkering.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die geen drol van het leven snappen: geld maakt niet gelukkig joh.
...NOT!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Biogarde het volgende:
Geld maakt gelukkig tot je zoveel hebt dat je niet meer weet waar je het aan uit moet geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Biogarde het volgende:
Mooi is anders inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je een slaapkamer willen die er zo uit ziet?
deze danquote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je een slaapkamer willen die er zo uit ziet?
Standaard commentaar van arme sloebersquote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Biogarde het volgende:
quote:Waarom kan ik niet gewoon daar golven ?
ik weet het die kamer was best lelijk (plaatje is nu verandert)quote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef L.no het volgende:
Die kamer.![]()
Ik zou een betere ontwerper huren als ik geld had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een een mooie vrouw die elke dag even 5 min langs komtquote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef Paul het volgende:
Het enige wat je nodig hebt= Bier + internet + fok forum
Maar mijn vriend Def Rhymz welquote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Biogarde het volgende:
geld maakt niet gelukkig
ik heb jarenlang hetzelfde gedacht, maar als ik dan kijk naar mensen die lekker achterover op een zonnebed liggen te zonnen bij een 5 sterren hotel die bedient worden met cocktails en chocolaatjes en savonds laat vip feestjes geven en de volgende dag ook nog eens een boot tochtje maken over de helder blauwe zee, dan denk ik daar anders over.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Biogarde het volgende:
Dat dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |