Jij bent er ook vroeg bij? Niet wezen stappen gister? Of ga je zo fietsen?quote:
Archaïsche bagger. Ik zou MsPaint niet aanraken met een stok van 6 meter.quote:
Er wordt netjes bij installatie gevraagd welke bestandkoppelingen QuickTime moet krijgen en of het elke keer gecontroleerd moeten worden bij opstarten. Dan is het ook nog eens gewoon in de instellingen te vinden. M.a.w. leer opgaan met QuickTime.quote:Quicktime...
Volgens mij heb je hier zonder te lezen 10 x op de Next knop gerost zonder te lezen wat het ding nou eigenlijk vraagt bij installatie.quote:Een programma...
TS zegt toch ongevraagd. Lijkt meer op een bug trouwens.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:01 schreef Cascade het volgende:
[..]
Er wordt netjes bij installatie gevraagd welke bestandkoppelingen QuickTime moet krijgen en of het elke keer gecontroleerd moeten worden bij opstarten. Dan is het ook nog eens gewoon in de instellingen te vinden. M.a.w. leer opgaan met QuickTime.
[..]
Je moet gewoon naar de map toe gaan met windows verkenner, alle bestanden die je wil sturen selecteren, en dan naar het praat deel van het chatvenster slepen!quote:Op zondag 17 mei 2009 13:52 schreef splendor het volgende:
[..]
TS zegt toch ongevraagd. Lijkt meer op een bug trouwens.
Tevens goeie klacht, op MSN heb ik ook last van dat soort dingen. WIl je meerdere bestanden achter elkaar naar iemand sturen, begint ie iedere keer weer vanuit dezelfde map en niet degene van waaruit je het laatst een bestand selecteerde.
Paintquote:Op zondag 17 mei 2009 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke flapdrol gebruikt er dan nog MS Paint (behalve voor FOK! topics dan)?
Dat kan je vaak wel aangeven bij de setup.quote:Op zondag 17 mei 2009 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Net een programma geinstalleerd, zie ik bijna 10 icoontjes op de desktop staan, een rits snelkoppelingen naar handleidingen, naar het programma, configuratietooltje...
Waarom die troep op de desktop zetten? Die handel staat toch ook al in het startmenu, wordt zelfs in de quicklaunch toolbar geflikkerd EN er wordt een quickstarter gebruikt die heel irritant een ruimtevretend icoontje bij de klok neerzet.![]()
Sowieso, icoontjes op de desktop en een quicklaunch bar, wat overbodig allemaal.
Ja, maar dat is een workaround. Het gedrag van - in dit geval - MSN is gewoon zeer irritant. Wat een flauwekul, om steeds weer vanuit dezelfde map te gaan starten? Je kiest toch niet voor niets die andere map?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:08 schreef Me_Wesley het volgende:
Je moet gewoon naar de map toe gaan met windows verkenner, alle bestanden die je wil sturen selecteren, en dan naar het praat deel van het chatvenster slepen!
Nouja, afgezien van die .jpg kwestie is het een handig dingetje om snel even een screenshot te plakken en op te slaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke flapdrol gebruikt er dan nog MS Paint (behalve voor FOK! topics dan)?
BMPquote:Op zondag 17 mei 2009 10:42 schreef Palomar het volgende:
Paint kan anders nog niet zo lang als jpeg opslaan. Volgens mij was het altijd standaard bmp.
Verder is die andere klacht over desktopicoontjes etc. wel terecht. Veel softwareontwikkelaars denken dat hún tooltje het enige is wat je op je pc draait door het auotmatisch te laten starten, overal icoontjes, bestandskoppelingen innemen etc. Superirritant. Ik weet nog wel hoe ik dat weg moet krijgen, maar soms als ik kijk op pc's van andere mensen dan is het een gruwel aan tray icoontjes en rare programma's die opstarten als je bijv.e en simpel mp3'tje wilt starten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |