Ik houd wel van een beetje kinky.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:49 schreef TNA het volgende:
Toch het nummer van zulke types willen = wanhoop
Ach, het is bijna vijf uur, je moet watquote:Op zondag 17 mei 2009 04:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje kinky.
Ja of het is wanhoop idd.
Noem je poepseks kinky?quote:Op zondag 17 mei 2009 04:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje kinky.
Ja of het is wanhoop idd.
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:36 schreef Sapstengel het volgende:
ik zou ze iig wel geven.
Want jij sleept natuurlijk elke keer dat je uitgaat chicks mee hè.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:02 schreef 3lmo het volgende:
Die moet je gewoon mee slepen, die houden wel van wat rollenspel.
Dat interpreteer jij. Ik zeg echter dat dat bij die types geen probleem is. Verder hoef ik ze nooit mee te slepen, maar zijn ze gewoon gewillig.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want jij sleept natuurlijk elke keer dat je uitgaat chicks mee hè.
-Een van hen zei 'mag op je hoofd poepen?' of iets in die trantquote:Op zondag 17 mei 2009 12:09 schreef Zero17 het volgende:
Waarom geef je TS dan zulk dodelijk advies?![]()
Straks zit ie met 3 pissende/poepende/kotsende wijven in zijn huis opgescheept.
En dan de volgende ochtend nog maar van ze af zien te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |