Nou .... ik kan het nog veel sterker vertellen ..... maar dan moet ik liegen ... of zoquote:
Jammer dat die luchtruimte beschut is, anders konden ze gaan kleiduifschieten als duel (overdag dan, of heb je lichtgevende?quote:Op zondag 17 mei 2009 04:31 schreef Recce het volgende:
Het is jammer dat ze niet een paar realistischer aanvallen krijgen met flinke ontploffingen.
Ja geloof het ookquote:Op zondag 17 mei 2009 04:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt wel of die jongen geleefd wordt ipv van zelf iets spannend beleefd.
Geinig ! Maar ze hebben dan waarschijnlijk bonje met de huisbaas. Vlemmix heeft nu al de grootste moeite de tent lekvrij overeind te houden. Je moest eens weten wat voor een bouwval dat daar is !quote:Op zondag 17 mei 2009 04:31 schreef Recce het volgende:
Het is jammer dat ze niet een paar realistischer aanvallen krijgen met flinke ontploffingen.
Waar Dementor met zg afgerukte lichaamsdelen en onder de ketchup als lijk voor dat rolluik ligt...quote:Op zondag 17 mei 2009 04:31 schreef Recce het volgende:
Achja, bommetje erin en misschien staat opeens alles weer op de plaats.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geinig ! Maar ze hebben dan waarschijnlijk bonje met de huisbaas. Vlemmix heeft nu al de grootste moeite de tent lekvrij overeind te houden. Je moets eens weten wat voor een bouwval dat daar is !
Dus toen kwam de vijand geloof ik en die vermoorde m'n zusje, of nee.. m'n broer .. jaquote:Op zondag 17 mei 2009 04:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Snap er ook geen reet vanis zo wazig allemaal
Zouden ze nog een bosje hebben ?quote:Op zondag 17 mei 2009 04:36 schreef akveor het volgende:
Zo een van de dames is druk bezig een bos om te zagen.
Hehe... misschien waxen ze wel. Tijd voor een grondige inspectie lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden ze nog een bosje hebben ?
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus toen kwam de vijand geloof ik en die vermoorde m'n zusje, of nee.. m'n broer .. ja
En toen werd ik heel kwaad of zo, en toen lag daar een bom of zo, en die liet ik ontploffen want ik was dus boos en zo. Echt heel grapig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |